Prima, volgende dus geen informatie opvragen want je bent eigenwijs genoeg om zelf de keuze te maken

[RESELLER/VPS]Webhosting
- ditismenno
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Prima, volgende dus geen informatie opvragen want je bent eigenwijs genoeg om zelf de keuze te maken
Ik wil niet echt eigenwijs over komen maar als ik zo op de website kijk van wefact en WHMCS is WHMCS goedkoper en bied het meer mogelijk heden. -
Wat voor mogelijkheid (meer) bieden ze dan als ik vragen mag, ik werk nu namelijk al tijdje met WeFact en vindt deze zelf uitgebreider dan WHMCS en ze bieden support waar je u tegen zegt.
-
WHMCS Bied mogelijk heden kwa standaard betaal formulieren je hebt tallozen opties bij WHMCS zonder dat je zelf echt hoeft te scripten
-
Juist lekker duidelijk, je weet het verschil dus gewoon niet dat is mij al duidelijk.
-
Ik snap ook echt niet waarom je hier op ict's advies vraagt. terwijl je zelf al lang weet wat je wilt hebben. Een vps. Waarom dit? Om tegen andere mensen te kunnen zeggen dat je een vps/cloud hebt gekocht?...
Je bent gewoon eigenwijs en vraag hier dan ook geen advies... -
Hallo,
Fils, het gaat het hem erom dat het goedkoper is
Just spit it out DitisMenno, is een goed genoege reden.Bij Neostrada, zorg voor een Cpanel. Dan schijnt je server managed te zijn. Al vermoed ik dat dat gelimiteerd zal zijn.
Daarom, stel het afnemen van een VPS even twee manden uit. Download iets als Oracle Virtualbox en probeer eens Debian en CentOS uit en zet zelf daar eens een webserver op.@Velthuis; VPS omdat je anders geen service kan bieden en altijd duurder uit bent voor de klant.
Mvg,
Tim -
-
Ja beste mensen, dit gaat nog wat worden! Zullen we hem maar alvast nomineren voor slechtste webhost van 2013?
Even OT:
Ga je verdiepen in wat je aanbied, anders dan wens ik je veel succes met je bedrijf! -
Ja beste mensen, dit gaat nog wat worden! Zullen we hem maar alvast nomineren voor slechtste webhost van 2013?
Even OT:
Ga je verdiepen in wat je aanbied, anders dan wens ik je veel succes met je bedrijf!
Daar ga ik me ook in verdiepen kvk heb ik gister al gekregen. -
Daar ga ik me ook in verdiepen kvk heb ik gister al gekregen.Wat heeft die kvk er nou weer mee te maken?
Net zoals php is webhosting niet iets dat je zomaar even leert. Je moet gewoon ervaring opdoen. Ga je eerst maar eens verdiepen in hoe alles werkt. Stap voor stap. -
Hierbij vraag ik om een slotje ..
TS vraag advies maar heeft een duidelijk beeld van wat hij wilt, mensen geven soort gelijke adviezen en topic begint meer spam te worden dan een (on -) topic.
En aangezien de TS toch weet wat hij wilt/doet kan de topic dat betreft dicht.
-
Op slot.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!