Probleem bestelling die ik niet gedaan heb ?

  • Hallo


    Ik ben op de website van JK websolutions geweest, ik heb via de email
    informatie aangevraagd over een tradetracker webshop script.
    Nu is er onenigheid gekomen omdat hun nu zeggen dat ik het besteld heb
    en vragen of ik even 60 euro wil betalen.
    Ik heb dit niet besteld, en ook niet ontvangen, er staat letterlijk op hun website :


    "Bij het klikken op "Bestellen" hieronder geeft U aan dat u akkoord gaat met het bestellen van het desbetreffende script. Na verzending van dit formulier krijgt U een factuur van ons gemaild die U binnen 14 dagen dient te betalen. Nadat wij Uw betaling hebben mogen onvangen wordt het door U bestelde script verzonden naar Uw emailadres. Lees voor het plaatsen van uw bestelling even de Algemene Voorwaarden door."



    Ik heb er toendertijd vanaf gezien ( ruim 1 maand geleden ) en heb dus niet betaald.
    Nu beweren hun dat ik het script wel ontvangen heb ( wat dus niet zo is ) en dat ik nu dus ook moet betalen


    Weet iemand hoe dit precies zit ? want als je niet betaald , en je ontvangt geen script is er dus ook niks besteld toch ?


    Met vriendelijke groet


    Simone.

  • Nee ik heb het niet besteld, ik heb informatie over het script aangevraagd
    en volgens hun heb je dan een bestelling geplaatst.


    Nu wil ik dus weten of dit zomaar kan ?
    En ze beweren in de ene email dat ik het script ontvangen heb
    en de volgende email vermelden ze duidelijk dat je hem pas ontvangt na betaling !!
    WAT IK DUS NIET GEDAAN HEB net als dat ik het SCRIPT nooit besteld heb.

  • De bestellen knoppen zitten er wel degelijk baldex.


    Als ze niet kunnen bewijzen dat jij het desbetreffende formulier hebt ingevuld dan hebben ze geen poot om op te staan. Heb je dit echter wel ingevuld (ook al is het maar om meer informatie te ontvangen) ben je akkoord gegaan met de algemene voorwaarden en ben je wettelijk verplicht het script te betalen.

  • Niks ontvangen? Niet betalen, zo simpel is het.


    Dit is net alsof je een winkel inloopt, vraagt hoe duur een bepaalde trui is, en dat je dan de winkel niet mag verlaten. Betalen en meenemen die trui!

  • Als je mail hebt gestuurd, zonder dat er bij het formulier duidelijk de voorwaarden stonden dat bij versturen van het formulier je een bestelling plaatst, moet je je geen zorgen maken.


    En zeker niet als in je mail vragen staan, in plaats van tekst als "ok, ik ga akkoord en bestel je script".


    Als wat je zeg klopt, moet je je geen zorgen maken.

  • Nou dan hoef ik me geen zorgen te maken, want de woorden zoals jij ze neerzet staan zeker niet in het mail verkeer.


    Bedankt voor de informatie allemaal, ik denk dat ik me inderdaad geen zorgen meer moet maken erom.


    Groetjes Simone.

  • Simone, Ik zelf heb even contact met dit bedrijf gehad om even het fijne uit het verhaal te halen. Maar blijkt dat je hier niet helemaal eerlijk tegen ons bent.


    Ik zal even wat Citeren:


    Dit sturen ze jouw:


    Citaat

    Goedemorgen,


    Bij deze de factuur van het tradetracker webshop script – 1 licentie.
    Zodra wij de betaling binnen 14 dagen hebben ontvangen, berichten wij u
    hierover en ontvangt u de script bestanden in een zipfile.
    Met vriendelijke groet,


    Hierin geven ze aan jouw een factuur te hebben gestuurd die ook in de mail zat inbegrepen, hierop heb jij gereageerd met het volgende:


    Citaat

    Kan ik alleen met ideal of bank betalen ?
    Niet met paypal ?
    Want ing heeft namelijk nogal wat problemen de laatste tijd met ideal


    Dit kreeg jij weer terug:


    Citaat

    Goedemiddag Simone,
    Betaling kan alleen geschieden via bankoverschrijving.
    Schijnt dat het allemaal weer goed doet bij ING, dus gaat wel lukken.
    Groetjes,


    En hierop antwoordde jij weer met het volgende:


    Citaat

    Oke dan zal ik morgen het bedrag overmaken, hoelang duurt het dan voor ik het script ontvang ?


    Hieruit concludeer ik dat je akkoord gaat met de factuur, dit gezien je anders niet vraagt of je met PayPal kan betalen en geef je later ook niet aan dat je het bedrag zou overmaken, en dan had je natuurlijk gelijk kunnen ingrijpen dat jouw vraag niet een officiële bestelling is geweest. Hieruit concludeer ik dus dat je zelf fout bent geweest en je hier eerder aan de bal had moeten trekken en niet pas een maand later terwijl je zelf al weet dat je al enige tijd een factuur heb ontvangen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!