melding : er is al iemand geregistreerd op deze computer ?

• Hallo,

Ik heb een site opgezet, waarvan ik zelf admin ben.
    Nu kan mijn jongste zoontje niet registreren want dan krijgt hij de melding :

er is al iemand op deze computer geregistreerd.
    Kan iemand mij vertellen wat ik moet aanpassen in register.php ?

Ik had in deze code de 1 vervangen voor 10 maar dit heeft niet geholpen ?

Code
    $nameSet = mysql_query("SELECT `id` FROM `users` WHERE `username`='".mr($username)."' LIMIT 1") or die(mysql_error());	$emailSet = mysql_query("SELECT `id` FROM `users` WHERE `email`='".$email."' LIMIT 1") or die(mysql_error());
    	if(mysql_num_rows($nameSet) == 1)    {		$error = "Er is al iemand met deze gebruikersnaam!";	}	if(mysql_num_rows($emailSet) == 1)    {		$error = "Er is al iemand met dit e-mailadres!";	}	if($ledennu >= $limiet)    {		$error = "Het ledenlimiet is bereikt! Probeer het later weer.";	}

Groetjes

• Ik heb mijn ip veranderd in localhost ip en dat werkt inderdaad bedankt voor de tip

Nu hoop ik alleen dat ze beide kunnen registreren , want de jongste moet het nog proberen, anders moet ik toch echt iets anders proberen

volledige script register.php

• Een makkie, verwijder dit stuk

$error = "Er is al geregistreerd vanaf deze computer!";

Op wat daar regel 43 is. Laat uw zoontje registreren, en zet het weer terug.

Alleen dat stukje is de melding wissen dit werkt nog niet.

Verwijder dit stukje in je script
    [regel 43 en 44]

PHP
    $isRg = mysql_query("SELECT `id` FROM `users` WHERE `ip`='".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."' LIMIT 1") or die(mysql_error());    $isRegged = mysql_num_rows($isRg);
        if($isRegged >= 1 )    {        $error = "Er is al geregistreerd vanaf deze computer!";    }

Of dit script:
    http://pastebin.com/r7jJ3dik

• Ik heb je code wat overzichtelijker gescript & aangepast probeer dit eens:

Wat ik denk wat fout was is het volgende:
    - Je had >= 1 gedaan bij:

PHP
    $isRg = mysql_query("SELECT `id` FROM `users` WHERE `ip`='".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."'") or die(mysql_error());
    			$isRegged = mysql_num_rows($isRg);
    			if($isRegged == 1 )
    			{       
    				$error = "Er is al geregistreerd vanaf deze computer!"; 
    			}

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!