Community Project

• Beste ICT'ers,

Om voor ICTscripters meer activiteit te creëren leek het mij leuk om met z'n alle een community project te doen.
    Door middel van dit topic wil ik even pijlen wat jullie hiervan vinden.

Zouden jullie in dit topic je kijk hierop willen geven? Wat vind je ervan? Zou je er aan mee doen?
    Even een kort berichtje dus om te kijken wat jullie ervan zouden vinden.

Ben benieuwd naar de reacties!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Als er iets goed georganiseerd wordt en er strak wordt gewerkt, ook als het project zelf wat interessant is dat zou ik wel willen meedoen.
    Dit echter als het niet teveel tijd in neemt.

Hallo Reza.

Hoeveel uur wil je er dan gaan instoppen?

Tevens lijkt het me wel leuk alleen ik vraag me af wie dat hele zooitje gaat leiden?
    Je kan er een echt ICTS project van maken. En bijvoorbeeld K.Rens iets aanbieden voor de site.
    Al is het maar een nieuw systeem wat er niet instaat.

@TS.
    Startpost een beetje onduidelijk.

• dit vind ik persoonlijk minder....

waarom een project afwerken??

Ik vind gewoon vanaf 0 beginnen ofzo

Vanaf nul beginnen is beter ja, anders lopen we straks weer tegen bugs aan en dat mensen de code bijvoorbeeld onoverzichtelijk vinden.
    Zelf dacht ik aan iets anders dan maffia, dit is een cliché en denk niet dat iedereen daar waar zin in heeft(kan fout in zitten).

Hoop wel dat het dit keer wel wordt afgerond.

• Ik heb de startpost bewust wat vaag gelaten. Wilde graag weten wat jullie visie hierop was en ik denk dat dit wel gelukt is.

Ik ben bereid om dit in goede banen te leiden. Het idee is dat iedereen een gedeelte maakt en dat dit samen een groot geheel word.

wimmpie
    Nee, ik had niet in gedachten om een crime af te werken. We moeten als community toch op een beter idee kunnen komen? Ik weet namelijk dat er talloze ideeën rondzwerven die teveel tijd kosten om alleen te realiseren.
    Ook bezitten wij geen rechten om een pokemon game te maken. Hier is dus geen discussie over mogelijk.

Ik zat meer te denken als @Crimecrime. Een basis waar iedereen vanaf kan werken. En als we dat hebben, wat marvine zegt, een nieuw concept hierin verwerken. Ik ga even een blogpost opstellen.

• Beetje jammer dat je zon plannen de grond in boord.

ik stel voor een basic systeem te maken om mee te beginnen.
    Met een simpel systeem om bijvoorbeeld de layout aan te passen en dat soort dingen
    Login systeem
    berichten er in
    chat, quikchat, forum
    VIP systeem eventueel al mogenlijk

Dat soort dingen

• Amnesia ik heb het niet echt over een maffia game gehad en nee ben niet op zoek naar een source voor mn zelf heb er genoeg gemaakt of gekocht dus nee wil alleen mee denken XD

sommige noemen dit dan meteen triest en mijn gramatica is niet goed oke dat weet ik wat verwacht je nog meer van een dislect..

maar oke ik kap met dit project door een zure appel ik vind het jammer dat zn mensen dit doen. hier kan ik echt niet tegen

@TS stuur mij maar een pb heb zo nog wat meer leuke ideetjes voor dit systeem :)

• Wat heeft het voor nut om met de hele community een script in elkaar te "kakken" denk ook niet dat je veel mensen gaat trekken hiermee. Tegenwoordig zijn maffia games uit te tijd of ze zitten alemaal op mijnmaffia site's.

Daarintegen codeert iedereen anders om dit nou met iedereen als 1 stabiel foutloos spel inelkaar te plakken gaat hem ook niet worden. Vind dit ook zwaar belachelijk dat je zelf geen ervaring hier mee hebt en dat je gewoon wil toe kijken hoe iedereen aan dit project werkt. Als je zelf nou eens in de boeken duikt dan kan je je eigen spel gaan maken .

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!