Posts by Amnesia

    Beste mede forummers.


    Ik zit met een probleem met mijn website (of dus pc..)


    Sinds 2 maanden draai ik adwords en verdien ik daar ook nog wat aan, echt nutteloos is het dus niet. Maar sinds twee weken terug laadt de website op mijn pc heel lang en dan worden de advertenties niet weergeven... Terwijl als ik via mijn tab ga of smartphone, de laadtijd wel aanzienelijk sneller is en de advertenties wel gewoon worden vertoond.


    Als ik de pagina laadt via mijn pc blijft de statusbar aangeven dat hij google2.syndicate ofzo aan het laden is..


    Maargoed, voor zover ik weet heb ik nooit een adblocker gehad of gedownload of uberhaupt aangezet.. Tevens is het zo in IE , Mozilla, Chrome en Safari....


    Kan iemand mij verder opweg helpen, het is mateloos irritand minuten te moeten wachten per pagina bij het updaten etc..


    Thanks alvast :thumbup:

    De advertenties zijn inmiddels al een tijdje op de website zichtbaar, en ik verdien er ook nog lekker wat aan (10,- per maand gemiddeld)


    Helaas is adsense de laatste tijd zooo traag, en laadt deze zelfs geen advertenties meer in.... Enig idee hoe dit kan?


    http://www.tattootalk.nl

    @ Zirax en J.Spikker
    Ik wist dus niet dat ook inhoudt word getoond waarvoor ik daarvoor zocht via google.. Nou heb ik nooit op Turkije o.i.d. gezocht maar nu is het zo dat vandaag een lid zich aangemeld heeft met een turks lijkende naam... deze stond uiteraard bij 5 newest members en dus heeft google dat associeert met turkije etc.


    Cas, half topic gelezen zeker?

    Jaaa, dus een conflict in de head sectie...


    Ik heb de code van dit script wat tussen de head moet gewoon in de body gezet en nu werkt het.... Zal niet de beste oplossing zijn maarjaaa het werkt wel haha.

    Hallo ik heb een script (TypeShow) op de volgende pagina staan:


    http://www.tattootalk.nl/fonts/demo.html


    Als ik deze wil integreren in mijn website in de rootmap (in een block op de portal) krijg ik dat niet voor elkaar... Dan zegt het script dat mijn javascript uit staat van mijn browser en de css valt weg waardoor de breedte niet goed is.


    Alle paden naar de bestanden staan goed....


    Heeft het misschien een conflict met wat anders in de broncode van mijn portal? ?(


    Citaat

    OPGELOST

    Dankje wel tim,


    Ik was deze functie inderdaad al tegen gekomen net zoals de gd library functies, maargoed ik heb echt geen verstand van php, mocht ik al fouten tegenkomen moet ik blij zijn dat iemand mij kan helpen en of dat google mij het antwoord geeft zodra ik de foutmelding daarin typ ;)


    Met andere woorden, ik vroeg me dus af of dit niet al bestond... Heb ook op hotscripts gezocht maar er is niet echt een categorie voor font- scripts.


    Heb reeds een ander topic gevonden uit 2010 via google op een engels forum waarin dezelfde vraag werd gesteld, en ook deze persoon werd verwezen naar php.net!


    Hopelijk bestaat het al, want ik breek me nek over al die uitleg op php.net ;(

    Beste allen,


    Ik heb eens op het internet gezocht naar een klein stukje code (waarschijnlijk) uit een goede font site source.


    Wat ik namelijk zoek is de Preview van een font, een input waar jij tekst in kan typen en dan maakt het script een afbeelding met jou tekst in de betreffende font en weergeeft deze op de site.


    Nou is het zo dat er veel font site scripts aangeboden worden, maar ik heb dus niet een hele site nodig. Ik heb enkel dit stukje script nodig om 1 font weer te geven, en niet 30.000 fonts.


    Weet iemand toevallig of dit kleine stukje code al bestaat los van de grote systemen? Als snippet ofzo?


    Voorbeeld van wat ik bedoel:

    (voorbeeld.ttf)


    Alvast hartelijk dank.

    Ze worden momenteel getoond maar stuit nog op een probleem..


    Ik weet niet waar Adsense haar banner vertoningen op baseerd, maar soms worden er turkse / arabische banners getoond.. ? Voor de rest is het aardig aan mijn site gerelateerd...


    Iemand weet hoe ik dit uit kan schakelen? Ik heb er zelf uiteraard niet op geklikt, maar waarschijnlijk kom je ook op een turkse site uit...

    K.Rens, maar dan is jou account allang goedgekeurd of niet?


    Het zit namelijk zo dat ik stap 1 voorbij ben en dus een rode balk bovenaan adsense heb staan met daarin:

    Citaat

    Uw aanvraag voor http://www.tattootalk.nl wordt momenteel beoordeeld. Er worden lege advertenties weergegeven totdat uw account volledig is goedgekeurd.


    Dat is dus stap 2...


    Maargoed, de codes staan al 5 dagen ongeveer online en alles is volgens de regels in mijn ogen dus wat gaat er mis? Of duurt dit altijd lang (voor de eerste keer dus).


    @ malik Verder heb ik bij aanmelding natuurlijk mijn rekening gegevens ingevuld, maar vooralsnog geen melding voor een test betaling.. Dat komt natuurlijk pas bij goedkeuring.


    Maar om een lang verhaal niet nog langer te maken was mijn vraag alleen of deze 'goedkeuring' altijd 5 dagen of dus langer in beslag neemt.. Vooral omdat ik dus reacties krijg als dat het bij jullie allemaal korter is. ?(

    @fils Hmm firefox blokkeert hier enkel popups...


    Adsense en Adwords advertenties op andere sites zie ik wel dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen.


    greets

    Ik ben niet verbannen geweest, dit is de eerste keer dat ik adsense gebruik. Ook al mijn websites in het verleden waren prima geindexeerd door google dus een ban heb ik nog nooit gehad.


    De goedkeuring is tot zover, dat ik de codes in mijn website moet plakken en moet wachten op volledige goedkeuring. De betalingen worden momenteel dus nog ingehouden en de advertenties zijn leeg en nog niet klikbaar.


    Dit is nu 4 dagen zo, alleen trekken de lege vlaktes op mijn website momenteel echt geen bekijks....


    Moet ik het gewoon zo laten tot ik een bericht van goedkeuring krijg? En weet iemand hoelang dat bij jezelf duurde?


    @fils, als phpbb geen adblocker draait uit zichzelf dan is dat inderdaad niet van toepassing..


    Greets

    Beste,


    Ik heb 4 dagen terug een aantal adsense codes ingevoerd op mijn website maar mijn vraag is hoelang blijven de advertenties leeg? Ze gaan dan wel in de achtergrond op, maar op mijn portaal zie je nu dus lege advertentie blokken en dat ziet er niet uit!


    Hoelang duurt dit in jullie ervaring?


    Greets.

    Je onderschrift ook. Baas van ...


    Haha. Net alsof je een miljoenen bedrijf hebt. ;( (dit huil poppetje lacht zich dood, de tranen schieten uit ze harses.)


    Je site ligt trouwens plat 404 fout, jammer want heb duidelijk veel zin om wat te kraken vandaag :)

    Ik denk dat jij een source voor jezelf zoekt :)


    Er zijn toch nog geen plannen? En let aub een beetje op je grammatica, dit is verschrikkelijk.


    Pokemon games en Maffia games, wie speelt dat serieus? Echt triest lol.

    Belachelijk. Dit forum zit vol kiddies die maffia sources het einde vinden...


    Serieus? Koop een PS3 en ga echt gamen.


    Pokemon game? Zijn we wayback in het jaar 2000 belandt?


    Zucht.