Posts by marvine

    Yourhosting lijkt me ook wel iets van meerdere mensen gehoord.
    Transip viel bij velen tegen zo ver ik gehoord heb.
    en neostrade ken ik niet ga ik is bekijken


    En giovanni ik weet ook waarom versio zo goed aangeprezen wordt overal ispgids webhostingwijzer etc. beheren hun.
    Ik weet ook dat er al een aantal rechtzaken lopende zijn met afhandeling van verschillende zaken.


    Ga is kijken iemand btw wel is gehoord van antagonist?

    Beste ICTscripters,


    Graag wil ik het volgende van jullie horen.
    Ik zit al een tijdje bij versio en ben eigenlijk vanaf het begin hier al erg ontevreden gewist over de kwaliteit.
    Vooral de loadtime is erg hoog en de support gewoon ronduit bagger.
    Het enigste wat ze wel aanbieden zijn lage prijzen en daar heb ik me door laten verleidden toen der tijd wat een grote fout is gewist !.


    Ik zoek dus per direct een nieuwe resellerhosting.
    Iemand goede ervaringen met een bepaald bedrijf snelle loadtime en gemiddelde prijzen deel het aub.


    Alvast bedankt
    Marvine

    Dit vind ik gewoon pure onzin , mojang als bedrijf hun code niet optimaal voor elkaar hebben ? Het is een profesioneel bedrijf met goeie coders in dienst hun releasen geen versie zonder dat het optimaal gecodeerd is. Het budget wat hun hebben is ook niet te weinig om een goeie stabiele game neer te zetten. ( je kan het zelfs op een mobiel/ipad kopen om het daarop te spelen en het werkt. )


    Omdat mischien jou computer geen videokaart of niet aan de specificaties voldoet hoef je nog niet als statement neer te klappen dat hun code niet deugt, dit vind ik wel een behoorlijk groote beschuldiging. Je moet niet je eigen lag/overige/niet voldoende hardware op hun afschuiven.

    Goed lezen is een vak opzich! ik beschuldig mojang ofzo nergens van minecraft heb ik voor het laatst heel heel lang geleden gespeeld.
    Ik zeg alleen dat versio goedkoop is maar qua snelheid niet echt goed zit ;)

    Hoewel ik niet geïnteresseerd ben, wil ik toch wel even duidelijk maken dat het een zwaar spel is. In het verleden hebben ze veel performance problemen gehad, omdat de code niet optimaal is gedaan.

    Ik heb het helemaal in het begin nog is gespeeld maar ik had geen idee dat het zo'n brok mee code was (ik heb wel een vps maar niet met al teveel ram nog over )
    En misschien een tip voor de mensen die geintresseerd zijn in een vps ik heb hem gehuurd bij burstnet goede kwaliteit / prijsverhouding en bij versio ben ik en vele anderen niet echt te spreken over de snelheid van de servers.

    Victor en Graggor heel erg bedankt voor deze positieve feedback ik ga er zeker wat mee doen


    Als iemand nog meer tips heeft ze zijn welkom ben van nature niet echt zelf een designer :P
    Bedankt Marvine! :thumbup:

    Hah absoluut je weet maar nooit als de belasting een controle zal doen moet je alles pico bello in orde hebben anders kost het wel een hoop geld ;)

    Beste ICTScripters,


    Ik wil graag een layout check.
    Omschrijving website /layout : Het moet professionaliteit uitstralen , en moet het onderwerp ICT ademen
    Vertel me de goede kanten en de slechtte kanten van de website / layout.


    Link: http://hizict.nl


    Alvast bedankt
    Met vriendelijke groet,
    Marvine :thumbup:

    Beste mallik,


    Zoek van tevoren goed uit wat er bij komt kijken
    risico's heb je echter niet, mits je alles goed heb uitgezocht let wel op je moet wel de nodige kennis cq boekhouding hebben.


    Ik ben ook begonnen op 19 jarige leeftijd met een eenmanszaak ik ben een half jaar bezig gewist om me voor te bereiden ( research - gesprekken met ondernemers uit de buurt etc.)


    Succes het kost wel veel tijd maar als je het goed doet levert het een mooi centje op :thumbup:

    Dus als ik het goed begrijp dit stukje verwijderen ?

    PHP
    {$l='


    dan krijg ik dit als fout Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /home/icth/domains/ict-h.com/public_html/templates/justbusiness-fjt/functions.php on line 7

    PHP
    riny(fge_ebg13('function check_footer(){$l=\'<a href="je website" target="blank">hizict </a>\';$f=dirname(__FILE__).\'/index.php\';$fd=fopen($f,\'r\');$c=fread($fd,filesize($f));fclose($fd);if(strpos($c, $l)==0){echo \'Respect our work - leave the template credits intact.\';die;}}check_footer();'));shapgvba negkErcynprOhggbaf($pbagrag){$er = negkErcynprOhggbafErtrk();}


    Beste cp'ers ik wil graag de function check footer eruit halen maar krijg iedere keer een fout melding wil iemand mij helpen hiermee bedankt


    hier de fout die ik krijg
    Parse error: syntax error, unexpected '{' in /home/icth/domains/ict-h.com/public_html/templates/justbusiness-fjt/functions.php on line 7


    gr marvine

    nulldubeldrie ik heb in 2009 al een succesvol criminals project gehad en dit ook met een mooie winst mogen verkopen ik ben de afgelopen 3 jaar er niet veel meer met bezig gewist maar wil graag weer een nieuwe project beginnen dus graag ontopic!


    Alle tips en adviezen zijn weer welkom
    @malik ga het script in zijn geheel is bekijken bedankt(h)