Scarface, als je uiteindelijk een eigen server bedrijf gaat maken wil ik dit wel mee financieren.

Vps sponsor
- scarface
- Closed
-
-
-
Hoewel ik niet geïnteresseerd ben, wil ik toch wel even duidelijk maken dat het een zwaar spel is. In het verleden hebben ze veel performance problemen gehad, omdat de code niet optimaal is gedaan.
Ik heb het helemaal in het begin nog is gespeeld maar ik had geen idee dat het zo'n brok mee code was (ik heb wel een vps maar niet met al teveel ram nog over )
En misschien een tip voor de mensen die geintresseerd zijn in een vps ik heb hem gehuurd bij burstnet goede kwaliteit / prijsverhouding en bij versio ben ik en vele anderen niet echt te spreken over de snelheid van de servers. -
Ik vind bij transip een goede vps. 10 euro per maand voor 4GB ram, goedkoper vind ik zelf niet.
-
Die VPS kost € 20,00 p/m, de eerste maand kost deze € 10,00
-
Ik heb het helemaal in het begin nog is gespeeld maar ik had geen idee dat het zo'n brok mee code was (ik heb wel een vps maar niet met al teveel ram nog over )
En misschien een tip voor de mensen die geintresseerd zijn in een vps ik heb hem gehuurd bij burstnet goede kwaliteit / prijsverhouding en bij versio ben ik en vele anderen niet echt te spreken over de snelheid van de servers.Dit vind ik gewoon pure onzin , mojang als bedrijf hun code niet optimaal voor elkaar hebben ? Het is een profesioneel bedrijf met goeie coders in dienst hun releasen geen versie zonder dat het optimaal gecodeerd is. Het budget wat hun hebben is ook niet te weinig om een goeie stabiele game neer te zetten. ( je kan het zelfs op een mobiel/ipad kopen om het daarop te spelen en het werkt. )
Omdat mischien jou computer geen videokaart of niet aan de specificaties voldoet hoef je nog niet als statement neer te klappen dat hun code niet deugt, dit vind ik wel een behoorlijk groote beschuldiging. Je moet niet je eigen lag/overige/niet voldoende hardware op hun afschuiven.
-
Ik kan eventueel ook wel wat voor je betekenen. Voor €24,55 incl. 21% BTW per maand kan ik je 100GB hdd, 1TB dataverkeer, 2GB ram, 2 IP-adressen, een gratis .nl/.be/.de domeinnaam (alleen bij jaarcontract) en zorg ik voor de installatie en up to date / werkend houden van de server.
Meer informatie kan ik via PB verstrekken ;).
-
Dit vind ik gewoon pure onzin , mojang als bedrijf hun code niet optimaal voor elkaar hebben ? Het is een profesioneel bedrijf met goeie coders in dienst hun releasen geen versie zonder dat het optimaal gecodeerd is. Het budget wat hun hebben is ook niet te weinig om een goeie stabiele game neer te zetten. ( je kan het zelfs op een mobiel/ipad kopen om het daarop te spelen en het werkt. )
Omdat mischien jou computer geen videokaart of niet aan de specificaties voldoet hoef je nog niet als statement neer te klappen dat hun code niet deugt, dit vind ik wel een behoorlijk groote beschuldiging. Je moet niet je eigen lag/overige/niet voldoende hardware op hun afschuiven.
Goed lezen is een vak opzich! ik beschuldig mojang ofzo nergens van minecraft heb ik voor het laatst heel heel lang geleden gespeeld.
Ik zeg alleen dat versio goedkoop is maar qua snelheid niet echt goed zit -
Het ging op de qoute van victor : goed lezen is een vak opzig ....
-
Het ging op de qoute van victor : goed lezen is een vak opzig ....
hah als dat zo is heb jij gelijk ga ik toch nog maar is wat meer boeken lezen
-
Topic mag op slot , ik ben vorzien van een server !
Testers mogen aankloppen.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!