ICTs testers gezocht

• Voor een bepaalde wijziging aan ICTs zijn wij op zoek naar een 3-tal vrijwillige en onafhankelijke testers.

Heb je interesse, laat me aub iets weten en dan kijk ik of je geschikt bent als test-piloot.

Gelieve volgende vragen te beantwoorden:
    - Leeftijd
    - Hoe lang ben je al actief op ICT scripters ongeveer?
    - Welke toestellen heb je ter beschikking om op te testen ( bv: iPhone, iPad, Windows pc, ...)
    - Heb je voldoende tijd (een 2-tal uurtjes per 3 dagen) om tijdelijk mee dit project te testen?

Alvast bedankt,
    Koen

• - Leeftijd - 18
    - Hoe lang ben je al actief op ICT scripters ongeveer? - half jaartje
    - Welke toestellen heb je ter beschikking om op te testen ( bv: iPhone, iPad, Windows pc, ...) Android toestel, windows pc, iphone
    - Heb je voldoende tijd (een 2-tal uurtjes per 3 dagen) om tijdelijk mee dit project te testen? - 2 uur per dag moet lukken!

• Leeftijd
    18

Hoe lang ben je al actief op ICT scripters ongeveer?
    Volgens mij ben ik al sinds 2007 lid, alleen weet ik niet meer wat er allemaal met CriminalsPoint is veranderd. Ik weet nog wel dat ik een nieuw account moest maken met de nieuwe versie.

Welke toestellen heb je ter beschikking om op te testen ( bv: iPhone, iPad, Windows pc, ...)
    Ik neem aan dat het vooral om de resoluties gaat? iMac (2560 x 1440) - iMac (1920 x 1080) - Macbook (1440 x 900) - Iphone 4s + Iphone 5 - Ipad

Heb je voldoende tijd (een 2-tal uurtjes per 3 dagen) om tijdelijk mee dit project te testen?
    Ik ben een aantal dagen vrij deze en volgende week.

• Leeftijd
    18

Hoe lang ben je al actief op ICT scripters ongeveer?
    Ik denk ongeveer 2 jaar nu actief ben

Welke toestellen heb je ter beschikking om op te testen ( bv: iPhone, iPad, Windows pc, ...)
    Windows 7 pc + laptop, Andriod mobiel, ipod touch

Heb je voldoende tijd (een 2-tal uurtjes per 3 dagen) om tijdelijk mee dit project te testen?
    Ik heb deze maand genoeg tijd om 2 a 3 uur te testen

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!