Prijs voor Jquery script

  • Beste,


    Bij deze zit ik met een vraag wat is eigelijk de prijs voor dit:


    <?php
    $winningNumber = $_POST['winner'];


    if (empty($_POST['winner'])) {
    $return['msg'] = 'er ging iets fout...';
    }
    else {
    $winningNumber = (int) $_POST['winner'];
    $return['msg'] = 'Het winnende getal is' . $winningNumber;
    }


    echo json_encode($return);
    ?>



    En voor:



    $.ajax({
    type : 'POST',
    url : 'post.php',
    dataType : 'json',
    data: {
    winner : $(text).val()
    },
    success : function(data){
    $(params.winnerDiv).html(text).show();
    }
    });


    Wat zou ik hier voor moeten betalen?
    Bij deze heb ik hiervoor 50 Euro betaald is dit het waard?


    Mvg

  • Awel ja FILS en heb hier melding van gemaakt! JE denkt ELITE LID vertrouwelijke persoon NEEN dus en ook wordt hier niks mee gedaan dus doe ik het zo ;)


    Edit: Volgens bepaalde lid is dit dus wel 50 Euro waard maarja ga geen namen noemen. Ondertussen zijn er hier veel oplichters! Zojuist weer PB gehad voor een script dat je gewoon van internet kan halen.


    Jammer dat de crew hier niks mee doet (niet allemaal).

  • tcbhome
    Heb denk al een vermoeden wie dit is, heeft in het verleden ook dit soort zaken gepleegd doe je helaas niks aan.
    Toch zou ik je aanraden in het vervolg even goed te informeren bij verschillende mensen zodat je niet afhankelijk bent van 1 prijs.


    Ik weet zeker dat iemand dit voor een euro paypal had gemaakt of iets dergelijks, meeste gevallen zelfs gratis aangezien dit niks voorstelt.



    Spijtig om te zeggen maar laat dit een hele goeie les voor je zijn dat je niet op 1 persoon moet vertrouwen, ALTIJD informeren bij meerdere personen!

  • @Fils, Lesje heb ik idd al geleerd, maar vindt persoonlijk jammer dat de crew hier niks aan doen. Er gaan hier nog wel mensen zijn die denken dat elite lid's te vertrouwen zijn. Hij mag gewoon zijn rang blijven houden. Dit stoort mij enorm.


    En dan nog een beheerde die zegt dat dit 50 euro waard is. Eens zien hoelang dit topic online zal blijven. :)

  • Inderdaad zoals de rest zegt geen 50 euro waard.


    Maar dit is ook een je eigen schuld? Je had ook eerst kunnen vragen en kijken of het het waard is.
    En nu ben je alleen maar iemand zwart aan het maken, terwijl het je eigen fout is.


    Natuurlijk triest dat iemand dit voor 50 euro verkoopt, maar dat soort mensen heb je nou eenmaal.
    En de crew doet hier niets aan denk ik omdat hun verder niets hebben te maken met wat er buiten ICTs gebeurd (verkoop etc.)

  • Ik ben het niet eens met de topic een script heeft een waarde wat jij eraan hecht als het script je zeker op weg helpt en je hebt er 50 euro er voor over dan kan je zeker wel zeggen dat het 50 euro waard is maar komt je erachter dat het script ook voor 5 euro te krijgen is dan had je even beter moeten doorzoeken maar vergeet niet een script is pas geld waard als je er waarde aan hecht
    Voorbeeld: Je hebt iDeal nodig voor je website en je weet zeker dat het je website een stap vooruit helpt en je betaald 50 euro voor het ideal script dan is het het zeker waard

  • Hallo,


    Volledig is dit verhaal ook niet. Nu weet ik waar deze zaak over gaat en is er degelijk meer gedaan dan de code.


    Code is slechts een onderdeel van het geheel, dat is alles wat ik nu concreet over deze zaak loslaat.


    Overigens moet je niet denken dat wij als crew niks doen. Dat je (op het moment) niks van ons hoort betekent niet dat er niks gebeurd.


    Mijn persoonlijke mening is dat dit niet hoort te kunnen. Echter, een mening maakt niet al te veel uit. Om vanuit de crew te kunnen handelen moeten dingen gebaseerd worden op feiten. Enkel en alleen wanneer er daadwerkelijk oplichting plaatsvindt kan er iets gebeuren. Dat een elite lid hierbij betrokken is betekent dus niet dat we daarom wel opeens wat kunnen doen.


    Maar zoals ik al zei, stil zijn we niet :)


    Overigens;
    Een onofficiële waarschuwing tcb. Je bent momenteel in strijd het reglement:
    1.7 Wanneer u problemen hebt omtrent ICTscripters zelf, neem dan contact op met een van de beheerders via een privébericht, deze bepaalt vervolgens wat we met de feedback kunnen doen.


    Hiermee doorgaan kan leiden tot sancties. Houd het tot de vraag van je topic.


    Mvg,
    Tim

  • Tim maakt mij eigenlijk niet uit of ik een waarschuwing krijg.
    Tim moet ik anders de code online zette want je blijft bij je standpunt dat er meer is gedaan dan dit. Heb je de code dan daad werkelijk wel eens goed bekeken? Dan heb ik nog iets als die persoon denkt dat het wel het geld waard is waarom krijg ik dan geen reactie. Als je recht in je schonen staat ga je reageren en mij niet negeren.


    Men geld zie ik niet terug (jammer maarja) het gaat er hier gewoon om het verkoop op ict is bijna allemaal geantwoord word door oplichters. Vandaag weer privébericht gehad voor een script dat me gestuurd is en dat ook gewoon van internet is geplukt en daarvoor zou ik 30 euro moeten betalen, dit heb ik inmiddels gemeld bij Willem.

    Bewerkt één keer, laatst door Tim: In strijd met reglement ().

  • Tim maakt mij eigenlijk niet uit of ik een waarschuwing krijg.
    Tim moet ik anders de code online zette want je blijft bij je standpunt dat er meer is gedaan dan dit. Heb je de code dan daad werkelijk wel eens goed bekeken? Dan heb ik nog iets als die persoon denkt dat het wel het geld waard is waarom krijg ik dan geen reactie. Als je recht in je schonen staat ga je reageren en mij niet negeren.


    Men geld zie ik niet terug (jammer maarja) het gaat er hier gewoon om het verkoop op ict is bijna allemaal geantwoord word door oplichters. Vandaag weer privébericht gehad voor een script dat me gestuurd is en dat ook gewoon van internet is geplukt en daarvoor zou ik 30 euro moeten betalen, dit heb ik inmiddels gemeld bij Willem.


    Hallo,


    Het vermoeden doet mij denken dat je mijn bericht niet volledig snapt.


    Allereerst, ik zei dat de code wat je daar aangaf niet alles was wat er gedaan was. Wat jij zegt is dat dat alle code is wat er daadwerkelijk geschreven was. Dat zijn twee verschillende dingen.
    Een developer moet meer doen dan enkel code schrijven. Op school was het zelfs zo dat je zo'n 7 weken de tijd kreeg voor documentatie. Op dat moment heb je nog geen enkele regel code geschreven! Terwijl je wel al veel manuren erin hebt gestopt. In het echte leven zou je volgens jou redenatie er niks voor krijgen, omdat er geen code is geschreven. Maar er is dus daadwerkelijk wel wat gedaan.


    Dit was slechts ter voorbeeld, niet betekent niet dat dit voorbeeld meteen gerelateerd kan worden aan dit project.


    Vervolgens heb je het over dat je het jammer vind dat je niet kunt zien wie er oplichters zijn. Dit kan wel, via refferenties. ICTS kan niet mensen als oplichters bestempelen hier met een kleur of een schandpaal maken aangezien dat als zwartmakerij beschouwd kan worden en dus tegen de wet is.


    Ten slotte doe jij alsof de zaak al klaar is. Terwijl ik zojuist heb gezegd dat dit niet het geval is.


    Overigens, heb prima aantal keer zaken gedaan hier. Het is enkel zo; weet met wie je zaken doet en let op hoe en wanneer je betaald ;)


    Mvg,
    Tim

  • Hierin heeft Tim groot gelijk. Het gaat meer aan vooraf dan enkel wat regels schrijven.


    Als je naar een professioneel bedrijf stapt, heb je meestal ook een minimum bedrag wat betaald dient te worden, ongeacht het werk dat zal worden verricht.


    Hiermee valt het bedrag, desondanks het te veel is, ook niet onder oplichting. Dit lijkt me eerder een zaak dat je voortaan verder zult moeten kijken dan je neus lang is.

  • thjeu Ben ik dan naar een professioneel bedrijf gestapt? NEEN dus begin niet over bedrijven. Ik had het beter via een bedrijf gedaan daar blijven ze tenminste reageren en krijg ik geen script die van internet is geplukt! Als je in je RECHT in je schoenen staat ga je reageren op skype, msn, ict maar doet hij totaal NIET!

  • Ik snap tcbhome


    Je betaal 50 euro voor zoon script?
    Terwijl iedereen zegt dat het goedkoper is?
    Vindt het zielig van die persoon!


    Als er genoeg bewijs is kan die speler toch ban verwachten?
    en wauw wat mensen allemaal doen voor een bedrag aan geld :huh:


    Btw TCbhome
    Kan je niet met die gene praten?
    Vragen waarom hij zoveel ervoor heeft gevraagt
    terwijl je ergens goedkoper vondt?
    Misschien komen jullie op een oplossing

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!