Proxie blokken

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dit heeft ook nadelen, zoals ik weet dat mensen met bepaalde providers dan niet meer op je site kunnen omdat hun ip ook als proxy wordt gezien. Misschien hebben andere mensen nog tips maar ik zal zo meteen wel kijken of ik hem heb liggen dan post ik hem zo.

  • Ik vond deze op CF maar vraag me af of deze goed weerkt?

  • Dus als iemand op vakantie is kan hij niet op CP? Daarnaast als iemand een nederlandse proxy gebruikt kan het wel?


    Dat script werkt overigens niet. Je kunt proxies op geen enkele manier blokkeren, misschien wel een deel, maar nooit allemaal.

  • Tjha, er zijn al veel tips gegeven.
    Maar mijn tip is toch, via zijn eerste verbannen account, alle gegevens van zijn ip op te vragen, en een brief naar huis sturen. Dan horen zijn ouders (als hij nog thuis woont) er ook van, en zonodig telefonisch contact opnemen ;)

  • Natuurlijk ga je geen brief sturen omdat iemand vals speelt op een spelletje. Als je een mars jat wordt je zeker in je been geschoten? Zo werkt dat niet.


    Een 'proxy block' die op land van afkomst van de provider wordt gebaseerd, vind ik een slecht idee. Je kunt als Nederlander best een buitenlandse provider hebben, en een proxy kan prima Nederlands zijn.


    Mijn tip: Iemand die vals speelt zijn account blokkeren, en wanneer hij terug komt weet je niet dat hij het is, en kun je hem dus gewoon als een nieuwe speler beschouwen. Naar drie keer verbannen te worden, houden de meesten er echt wel mee op.


    Ps. Je krijgt echt geen persoonlijke gegevens van iemand als je zegt dat hij vals speelt op je spelletje. Gelukkig niet zeg, zou een mooie boel worden.

  • Dat van account bannen ga ik ook nog doen, maar heb er wel tijdelijk even die proxie blokker erop staan totdat ik het account ban systeem ook op deze website heb geintegreerd. Want op mijn eigeste website heb ik al een account ban systeem, en dat werkte destijds gewoon goed. Dus ga ik nu ook op C//P zetten.


    Met vriendelijke groeten,


    Luc

  • Htaccess is een vrij slechte manier. Je kunt hiermee misschien wel 10 IP's blokkeren, maar als je er veel gaat doen levert dit forse performance verminderingen op, aangezien de htaccess bij elke pagina wordt meegeladen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!