Ik ben op zoek naar enkele mensen die in hun stad flyers willen uitdelen voor een vergoeding, kun jij me hiermee helpen? Neem dan contact op!
Robin
Ik ben op zoek naar enkele mensen die in hun stad flyers willen uitdelen voor een vergoeding, kun jij me hiermee helpen? Neem dan contact op!
Robin
Ik wil wel graag meer informatie via PM.
ik wil ook wel meer informatie via PM
Ik wil ook graag meer informatie ontvangen via PM
Ik wil ook informatie graag ontvangen!
IK kan het aan veel mensen geven
Beste,
Graag ontvang ik meer informatie, ik heb genoeg tijd voor flyeren.
Ik woon in een grote stad en kan het bij veel adressen leveren.
MvG
Jullie hebben allemaal een pb.
ik ontvang graag ook verdere info via pm.
woon in de buurt van enschede
Informatie AUB
Mag ik ook nog een pb aub..
PM bitte
Ik ontvang ook graag meer informatie via PB,
o.a. over wat voor soort flyer & is het huis aan huis of is op het station/voor de hogeschool ook voldoende?
Ik kan mogelijk in Eindhoven en/of Heerlen flyeren.
inderdaad moet ik op een groot plein gaan staan of gewoon huis aan huis bezorgen?
Vooral flyeren in studentebuurten (huis aan huis), aan scholen en in de stadcentrum zelf.
Ik ga vanavond of morgen nog even alle pb's beantwoorden.
Ik heb nog geen info per PB ontvangen, graag verneem ik iets van u.
Ik heb de berichten omtrent vergunningen verwijderd.
Bij deze even de nodige informatie voor iedereen (wat in deze situatie nuttig kan zijn):
Huis-aan-huis flyeren is opzich toegestaan (zolang het binnen bepaalde perken blijft). Kanttekening hierbij is dat mensen het wel moeten aanvaarden (denk aan de toestemming plaatjes Nee / Ja of Nee / Nee). Vraag hier overigens wel even voor extra informatie bij de gemeente, voordat je voor ongewenste verassingen komt te staan.
Flyeren in de stad is van zichzelf niet toegestaan. Je dient hiervoor toestemming te vragen bij de gemeente, zodat je niet voor vervelende verassingen komt te staan.
In een reactie stond: Als mensen het aannemen mag het toch gewoon? Nee! Het gaat om de gemeente niet om de personen die het aannemen.
Informeer dus voordat je gaat flyeren bij jou gemeente of dit toegestaan is!
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma
Flyeren in Eindhoven, zonder verdere vergunning/melding is wel degelijk toegestaan.
In de gemeente Eindhoven is het bedrijven en organisaties toegestaan in de openbare ruimte zonder kosten folders (flyers) en/of gratis producten (sampling) uit te reiken. Zie ook artikelen 2.1.3.1 en 2.1.3.1a van de Algemene Plaatselijke Verordening (APV).
http://www.eindhoven.nl/ondern…inks/Sampling-flyeren.htm
Oftewel Bovenstaande informatie klopt ook niet geheel. & zoals de Topicstarter al vermelden is dit per stad/dorp wisselend.
En zullen dus de regels aldaar opgezocht/opgevraagd dienen te worden.
@ Tieske
Ik heb net meerdere berichten verwijderd.
Zoals ik aangaf is dit per gemeente anders. In de gemeente Eindhoven kan het zijn dat het toegestaan is, maar dat is niet overal zo.
Daarom voor de laatste keer: Vraag toestemming of informeer in de betreffende gemeentes!
Hierna graag weer ontopic
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!