Checkbox margin

  • Hallo,


    ik heb weeral een probleem met mijn script...
    De checkbox op mijn registratiepagina heeft een grote margin links en rechts,
    zoals hieronder op de foto...



    nu heb ik echt geen enkel idee waaraan dit kan liggen...
    Dit is de html code:

    HTML
    <html><head>  <link href="css/css.css" rel="stylesheet" type="text/css" media="screen">  <script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.6.2/jquery.min.js"></script>  <script type="text/javascript">      function init () {        document.getElementById ('my_link').onclick = function () {            document.getElementById ('registreer').submit ();            return false;        }    }    window.onload = init;    </script></head><body>  <h1>registreren</h1>  <div style="width:49%; float:left;">  <h2>Algemene Voorwaarden</h2>  <ul>    <li>Het gebruik van bots of proxy's is verboden.</li><br>    <li>Maximum 1 account per persoon.</li><br>    <li>Volg altijd instructies van de crew op. Ga niet op een ongepaste manier in discussie met de crew.</li><br>    <li>Maak geen reclame voor andere websites.</li><br>    <li>Toon geen racistische, discriminerende of 18+ content op deze site.</li><br>    <li>Vraag nooit naar iemand zijn wachtwoord, een crewlid zal dit ook nooit vragen.</li><br>    <li>Accounts hacken, het misbruik maken van fouten in een spel is ten strengste verboden.</li><br>    <li>Legend of the samurai mag gebruik maken van cookies.</li><br>    <li><b>Door op Legend Of The Samurai in te loggen ga je automatisch akkoord met deze regels</b></li>  </ul>  </div>    <div style="width:50%; float:right;"> <form method="post" id="registreer">        <div><b>Gebruikersnaam:</b><br /><div class="login_div"><input type="text" name="login" size="24"/></div></div>        <div><b>Wachtwoord:</b><br /><div class="login_div"><input type="password" name="ww" size="24"/></div></div>        <div><b>Herhaal Wachtwoord:</b><br /><div class="login_div"><input type="password" name="hww" size="24"/></div></div>        <div><b>E-mail:</b><br /><div class="login_div"><input type="text" name="mail" size="24"/></div></div>        <div><input type="checkbox"><b>Ik heb de Algemene Voorwaarden gelezen en ben akkoord.</b></div>        <div class="login_div">          <div class="button" style="text-align: center;">          <a href="#" id="my_link">REGISTREER</a>          </div>        </div>      </form>  </div></body></html>



    Ziet er iemand waaraan dit kan liggen?
    Alvast bedankt


    Edit:
    om één of andere reden word mijn code opgeslagen zonder enters :s

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Helaas ontbreekt de CSS wat juist erg belangrijk is bij een fout met de opmaak.


    Gezien het plaatje vermoed ik dat je opmaak hebt voor input, om zo gelijk de textbox en submit allemaal op 1 formaat te maken.
    Een checkbox valt ook gewoon onder input, het gebruikt namelijk ook het input element.


    Geef de checkbox opmaak door middel van een ID of Class, of indien er geen andere checkbox op je pagina komt gebruik iets als onderstaand:


    PHP
    input[type='checkbox']{
    // Hier de opmaak voor je checkbox.
    }
  • Als ik de checkbox een class geef met als margin: 0px gebeurd er niks....
    hier is de css

  • Je checkbox krijgt de breedte van het input veld mee...


    Code
    input {
      background: transparent;
      border: transparent;
      width: 182px;
      height: 22px;
    }


    om dit op te lossen zou je hiervan kunnen maken:


    Code
    input[type="text"], input[type="password"] {
      background: transparent;
      border: transparent;
      width: 182px;
      height: 22px;
    }

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!