Maffia out-game

  • Ok beste CP leden


    Nu heb ik een mooie layout gemaakt, ik zou graag jullie reactie willen horen wat je er van vind en wat nog beter kan?



    Helaas kan ik dit niet meer tonen



    MVG: Mitch

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ja dat is waar, maar ik heb niet zoveel optie meer dus tja, Ik zou nog wat tips willen wat beter kan enzo?


    En als dit niet nodig is dat is helemaal tofff...


    En de afmetingen zijn 800px en 600px ik weet niet of dit goed is?


    MVG: Mitch

  • Ik heb het "plaatje" alweer verwijderd,
    het is alleen jammer dat er verder geen commentaar komt op mijn vraag wat er eventueel beter kan......
    Ik heb het plaatje alleen gebruikt om er mee te kunnen oefenen
    en verder had/heb ik geen bedoelingen ermee.


    MVG: Mitch

  • @mitch kan je hierboven wel lezen? Hij mag gewoon gebruikt worden er zitten geen rechten aan omdat het gewoon om een simpele preview gaat die is vrijgegeven op deviantart.com


    De mensen van Cp (bepaalde) kijken niet verder dan hun neus lang is;)


    M.V.G AZ


  • Hallo allemaal,


    Ik heb me even aangemeld op dit forum speciaal vanwege de Topic Starter. Ik wil even duidelijk maken dat mijn Deviant pagina inderdaad cartoons bevat van RZDESIGN. Maar dit betekend niet dat ze omdat ze ook op een DA pagina staan zomaar gebruikt kunnen worden. Ik bezit alle rechten op mijn eigen ontwerpen (indien niet verkocht).


    Ik verzoek de topic starter, en iedereen die soortgelijke acties uitvoeren dit meteen stop te zetten, of anders moeten er juridische maatregelen genomen worden. Ik vind het erg leuk om te zien dat er vraag is naar mijn werk, maar ongevraagd gebruik maken ervan is strafbaar.


    Voor verdere informatie verzoek ik jullie te mailen naar onderstaand adres.


    Mvg,
    Ricardo de Zoete
    RZDESIGN.nl | [email protected]

  • Beste


    wat ik van de layout vind standaard en makelijk gemaakt.
    meschien een paar photoshop tutorials volgen
    dan kom je er wel.


    en zo als je ziet niet alles op deviantart is vrijgegeven en mensen op cp die denken dat ze alles weten voor dat je zo iets post probeer te lezen!!!


    maar weer trug naar de layout.
    meschien wat meer kleur dan aleen rood of donker rood.
    en wat andere fonts gebruiken meer in de maffia stijl.
    en vergeet niet ik raad je aan naar tutorials te kijken.
    en maffia sites


    Groet,
    andrew osenga

  • RZDesign, Het is niet mijn bedoeling om dit te gaan verkopen, ik vraag alleen om reactie's wat beter kan. Ik ben helemaal niet verplan om het te gaan verkopen met u logo?


    Maar ik vind het wel raar dat als ik het niet van RZDesign vanaf heb gehaald maar wel van een andere website, Dus dit houd in het is niet met copyright?


    Maar alsnog ik verkoop mijn Layout niet ik vraag om tips.


    MVG: Mitch

  • ik kon helaas je pr screen niet zien om het te oordelen


    [offtopic]
    als hij niet gebruikt mocht worden zou het wel op de site zelf staan wel raar dat de eigenaar zo opeens verschijnt mods/ beheerders willen jullie ff ip chek doen voor te kijken op RZDESIGN niet overheen komt met een andere ip accound volgens mij is het wel het geval hier [/offtopic]


    MVG

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!