Voetbalclub design

  • Hi,


    na een tijdje afwezigheid op ICTscripters en op het gehele webdesign gebied heb ik weer eens een design gemaakt, dit keer voor mijn voetbalclub. De website ziet er niet erg 'chique' uit en is niet echt modern. Graag hoor ik van jullie kant wat jullie van dit design vinden:



    Graag feedback. :D

  • Ik mis wat uitstraling. Het komt op mij over alsof het een clubje is ergens in een verlaten gebied in Drenthe ofzo. Probeer meer herkenning te creëeren en misschien een twitter api in te voegen. Hier kan je de matchday berichten plaatsen en eventueel live scores en leuke acties.


    Verder mag het wel iets moderner. Je gaf zelf al aan dat het niet modern was, maar speel wat met de balken en content, daar kunnen vaak hele leuke dingen uitkomen.



    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

  • Aan je uitlijning werken. Alles staat nu door elkaar en is niet goed op elkaar uitgelijnd, waardoor het slordig overkomt. Daarnaast kun je niet in 1 oogopslag zien wat de website te bieden heeft. Creeer rust.
    Ik vind die blauwe kleur een beetje vies. Ik kies zelf vaak voor frisse kleuren, het liefst met een overgang van licht naar donker en ronde hoeken.
    Gebruik sharp op je fonts. Hier zit geen anti aliasing op.
    Ik zou advertenties niet midden in de website neerzetten alsof ze deel uitmaken van de website. Ik zou dan voor een skyscraper aan de linkerkant of aan de onderkant gaan.
    De container moet duidelijker zichtbaar zijn. Lay-out heeft nu geen duidelijke basis waardoor het lijkt alsof alle elementen los op de pagina zweven.
    Voor de rest wel een leuk ontwerp.


  • Haha, het is ook wel een klein clubje in een redelijk dunbevolkt gebied maargoed, de balken en de content springen er inderdaad niet goed genoeg uit, nu kan ik met de menubalkjes inderdaad wat spelen, maar wat zou ik met de content kunnen doen?

  • Hoi Joshua,


    Het eerste wat mij opvalt is dat de lay-out heel klein is. Hij mag best wel breder worden. Tegenwoordig hebben mensen namelijk grotere beeldschermen.
    Doe wat leuks met het menu en zorg voor een prima uitlijning.


    Ik zou hiernaast kiezen voor een rustigere achtergrond.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!