Layout "verdwijnt" tussen het menu na wijziging browservenster

• Hallo,

Het is een beetje moeilijk uit te leggen maar ik ga het proberen zo duidelijk mogelijk te doen ;).

Ik heb op een project van mij (http://www.championbuilds.com) een "in-game" layout werkend met javascript/jQuery. Dit werkt allemaal prima op één deel na: de content rechts gaat in het menu staan als je het browserscherm wijzigt qua grootte of als er een venstertje opent. Dit heb ik althans in Google Chrome. M.a.w. de content gaat helemaal naar de linkerkant toe en het menu wordt over de content heen geplakt waardoor een deel van de content wegvalt.

Ik kan niet echt een stukje code weten omdat ik niet weet waar het in kan zitten ;). De bron kan ik hier wel posten alleen daar hebben jullie ook weinig aan aangezien je die zelf ook kan opzoeken en anders de pagina idioot lang wordt.

Het betreft dus de "ingame" layout van http://www.championbuilds.com waarbij de pagina waar je op zit niet uitmaakt.
    Demo account is als volgt:
    Login: [email protected]
    Password: demodemo
    Dit systeem werkt met een max. 1 cliënt tegelijk ingelogd systeem. Op het moment dat een ander iemand inlogt op een account word jij er uitgegooid. Let daar dus op als je aan het kijken bent ;).

De layout die gebruikt wordt is een aangeschafte layout van ThemeForest, te vinden op http://themes.vibrance.co/?the…ve-Web-App-Admin-Template.

Alvast super bedankt voor het kijken en de eventuele oplossing!

Met vriendelijke groeten,

Lars

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Lars,

Ik weet niet precies hoe je het hebt ingesteld met javascript(jquery), maar ik zal je de bron van het probleem vertellen.

D.m.v. javascript(jquery) Wordt de css van dit stukje code bewerkt:

De div krijgt de volgende attributen:

Zodra de schermresolutie wordt verandert, krijg je andere attributen:

Ik heb de hoogte verandert, dus verticaal verkleind.
    De height wordt dus d.m.v. javascript verandert. Ook! Wordt de attribute "left" van 228px naar 3px verandert zodra de scherm resolutie wordt verandert.

Ik heb even met de 2 attributen die verandert waren gespeeld,
    en tot ontdekking kwam ik erop dat de "left" attribute terug moet gezet worden op 228px.

Ik heb even door je js+css files gezocht maar kwam niks tegen dat "228px" of "3px" bevatte, helaas kan ik je dan niet vertellen waar de locatie van het probleem is.

Je kan er wel nog een javascript code erover heen zetten dat je "left" +225 (228-3) kan geven zodra de schermresolutie wordt verandert. Maar dat lijkt me "dirty" om het zo te fixen.

Het is inmiddels wel een oplossing, maar nog niet de juiste vind ik.

Edit:

Handig dat je gebruik maakt van chrome. Als je me een pm stuurt kan ik je met eigen ogen de probleem + oplossing laten zien. Als je het zelf niet weet te localiseren.

• Inmiddels ben ik weer thuis alleen ik heb nu alleen mijn laptop (1024x768 resolutie) ter beschikking die de fout niet heeft ;). Vanavond zit ik weer achter mijn computer met een grotere resolutie en dan kan ik het probleem weer zien en oplossen. Super bedankt voor het onderzoeken iedereen!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!