Site Online zetten

• Beste ICTs,

ik Wil Vanaf vandaag beginnen met het maken van sites etc,
    iedereen heeft een begin nodig
    Ik wil hier beginnen door een Maffia game te downloaden (Osbanditi waarschijnlijk)
    en die proberen online te zetten Vele zijden tegen mij dat ik die moest uploaden via FileZilla ik weet niet of dat klopt maar ga het proberen,
    verder wil ik proberen wat meer te leren door de site zoals bugs weg halen de scripten beetje verranderen Layout bewerken , Dat soort dingen Ik zoek iemant die mij in de loop van de tijd kan helpen als ik er ff niet uit kom
    wil je dat zijn Dan moet je dit wel kunnen
    - Kennis van HTLM , PHP , Javascript
    - Ervaren zijn met het online zetten van een website
    - Weten hoe je bugs weg haalt
    - Skype hebben

En zo wil ik Zowiezo voor de volgende zomervakantie een Perfecte site hebben
    Als de website er Eenmaal staat heb ik wel een Budget voor die persoon tussen de 200 a 250euro
    Maar ik zou wel willen dat we een Gratis host hebben als jullie die al Meschien 1 kennen kunnen jullie die naar mij toe sturen

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
    Groetjes
    Mike

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Qua host kun je beter wel een betaalde nemen, en een normale fatsoenlijke domeinnaam omdat je dan beter in Google ligt en je zeker bent dat je website er niet 1,2,3 uit ligt. Ik ben bezig met een nieuwe OSBanditi versie, maar OSBanditi versie 1,5 kun je ook goed gebruiken hoor ;).

• Naar mening van anderen raad ik inderdaad de hosts van BrokenTrack aan ;)

En, inderdaad. Als je al zo'n ruimschoots budget van 200/250 euro hebt kun je 4/5 euro voor een domeinnaam (Versio.nl) ook wel missen toch neem ik aan?

• Ik wil graag helpen.
    En gratis host geven met DA paneel.
    Ik heb al een maffia spel liggen dat je mag gebruiken.

Dus ik zou graag je "partner" willen zijn.

• 200 euro voor de scripter en de andere 50euro is voor idd de Host en Domein.
    L.Groot ik wil die ook idd gebruiken en als ik hier en dan wat beter ben in scripten wil ik graag Het script ook aanpassen.
    Enzo zeg maar stap voor stap verder komen

• Dat is een goed streven MikeHun.

Oja, ik zou Versio niet nemen want als je de topics op SD wel eens leest dan weet je wat ik bedoel. Ze doen álles om klanten te winnen (zelfs geld weggeven als je een positieve review plaatst en negatieve verwijderen ze gewoon voor hun reputatie) en de kwaliteit van hun diensten en support is echt belabberd slecht. Zoals dat ze geld in rekening brengen als je ze opbelt maar je website toch online is (http://www.versio.nl/1-is_mijn_website_offline.html) de prijs/kwaliteits verhouding is dus echt 0,0. Dit zeg ik niet omdat ik zelf ook een bedrijf heb in dezelfde sector maar puur op basis van eigen ervaringen en de ervaringen van mijn klanten en kennissen met Versio. Het beste kun je bij een hoster als Antagonist hosten denk ik, anders kun je mij ook wel even contacteren dan kan ik de mogelijkheden wel even kosteloos met je bespreken.

• Oke dank je wel L.Groot Ik krijg van Bramva de Source en gratis host ( niet virsio)
    Ik heb ook vrienden die daar hosten die vinden het ook flut dus ik was al voorplan het niet te nemen

Ik ga eerst een subdomein nemen en wat leren over PHP, Javascript zodra ik dit alle maal onder de knie heb neem ik Een Domein en een betaalde host waarschijnlijk

Als ik vragen heb zal ik zeker naar u toe komen .

• L.Groot
    Je bent gelukkig niet de enigste, trieste bende daar wil onderhand niemand meer straks maar daar komen ze wel achter vroeg of laat.
    Verder deel ik jou mening in hun 'kwaliteit' aan 'service' wat ze dus voor 0,0 bieden.

@TS
    Wat je ook kan doen is een USBWebserver, XAMPP of andere software op je pc/laptop draaien, op die manier hoef je nog niks in te kopen.
    Dan kan je in alle rust even nagaan wat het allemaal precies doet, en wanneer iets niet duidelijk is met de persoon via Skype/Msn o.i.d. overleggen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!