Beste ICS weet iemand toevallig waar en hoe dit plaatje is gemaakt ? ::

plaatje
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik zou zeggen met de hand, dus op papier en dan inscannen.
Of met paint e.d. -
Nee ooit had ik die site maar ben de link kwijt geraakt maar als ik nu op animation creator zoek etc dan kom ik allemaal andere sites tegen en ikweet dat het een animation had moeten zijn maar ik heb dit plaatje er uit geknipt toen der tijd voor me maffia site bloodbullet ( die ik niet meer run ) maar heb het nodig voor een spel vandaar ( gewoon een pc game ) maar ik dacht misschien herkent iemand de site
-
Vaak gebeuren zulke dingen met Illustrator of Fireworks
-
Precies wat Brokentrack zojuist heeft vermeld probeerde ik dus ook te zeggen.
Dit zijn echter wel programma's die geld kosten, houd daar dus ook rekening mee. -
Dit is een visueel vergelijkbare achtergrond: http://bitstrips.com/read.php?comic_id=W5QLL&sc=0
Zou me logisch lijken als het via http://bitstrips.com/ gemaakt wordt.
-
-
You´re welcome!
Vermeld even dat hier een slotje op mag, omdat het opgelost is toch?
-
@Ismail,
We willen topics graag gewoon openhouden zodat iemand nog kan antwoorden met een beter antwoord of een andere vraag hierover.Slotje aanvragen wijzen wij vanaf nu dan ook altijd af, tenzij het topic uit de hand loopt of er een ruzie ontstaat, er teveel offtopic wordt gegaan e.d.
Alvast bedankt voor jullie begrip!
-
Als je zoiets zoekt.
kan je het beter of wel het ventje zelf tekenen en plaatsen in de afbeelding die je dan desnoods met fireworks en of paint etc kan maken.
Voor de rest is zelfgetekend altijd beter.
dat brengt de waarde ook naar boven naa mijn mening? -
Als je zoiets zoekt.
kan je het beter of wel het ventje zelf tekenen en plaatsen in de afbeelding die je dan desnoods met fireworks en of paint etc kan maken.
Voor de rest is zelfgetekend altijd beter.
dat brengt de waarde ook naar boven naa mijn mening?
Een ontwerper die ik ken doet zoiets inderdaad altijd. Eerst een schets maken met de hand. Is dit goed dan kan je het inscannen en met FW of IS de randen overnemen en dan inkleuren.
Meerdere grotere ontwerpers doen dat dacht ikErg goeie manier, die persoon leerde me het een beetje. Is erg handig als je het overtekend.
-
Heb ooit een telenaar gevonden die voor bedrijven en games etc etc cartoons en logo's etc etc kan maken.
Maar ben zijn naam en of site kwijt.
Hij was echt tegek. schaduwen, 3d alles kon hij perfect tot in de kleinste details.
Hij was wel duur zeer duur. Maar wel een van de beste die ik ken.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!