• Fifa 13 is al geinstalleerd als demo op mn playstation ^^


    Nu nog 10 daagjes wachten voor de uiteindelijke versie >:D

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • En hoe zat het nou eigenlijk met die Fifa App die binnenkort uitkomt? Wat kan je daar precies mee doen want ik hoor tegenstrijdige verhalen erover :P.


    Dat is voor een speciale feature in FIFA genaamd Ultimate Team (UT). Ik en vrienden van mij spelen dit veel, de bedoeling van UT is om een eigen team samen te stellen die je moet kopen met coins. Er zijn verschillende manieren om coins te krijgen, wedstrijden spelen, handelen enz. Je kan ook met echt geld pakjes kopen met spelers erin. Dit is erg populair in FIFA en hiervan komt een speciale app.

  • Ik speel nu al sinds de release vrij actief op FIFA13 ook online!.


    Hieronde vind u mijn persoonlijke mening en ondervindingen/opmerkingen.


    Grafisch:
    Zeer mooie game.
    Menu bevat mooie effecten en komen goed door zonder al teveel mankementen.
    Kleuren zitten ook wel goed allhoewel op sommige plaatsen niet perfect!.


    Je ziet ook de de spelers veel beter en realistischer zoals mooie maar wel eentonige effectjes bij bv: Tenues, etc.
    Verder het veld zelf en de is zeer goed en mooi gemaakt. de netten van de doelen zijn ook goed geupdate.
    Dan gaan we over naar de
    Gameplay:


    Gameplay is zeer goed gemaakt.
    De "First touch control" is wennen maar wel super gedaan.
    De vaardigheden (tricks, passen, schieten e.d.) zijn ook beter tegenover de vorige versie(s) en je merkt meteen een zee aan verschil.
    Je hebt echt de mogelijkheid om het gehele veld te gebruiken en de bal rolt en vliegt ook veel mooier en vooral realistischer.
    Je merkt meteen dat je een spel speelt waarin veel realiteit in zit en waar je meteen van wil genieten.


    De "CPU", "BOTS" zijn ook beter ingestelt en lopen niet meer zo dwaas als in de vorige versies.
    Ze zijn beter ingestelt wat inzicht en taktiek kan beteken en durven nu ook meer initatief te nemen om bv kansen te creeren en of te scoren.


    Aanvallen is ook veel moeilijker als je bv op wereldklasse speelt en een verdediging kan je beter tactisch voorbij gaan dan er gewoon voorbij "proberen" te lopen.
    Ze werken ook beter samen als CPU en kunnen ook beter een tegenaanval creeren.


    Verdedigen is ook een stukje moeilijker geworden, maar het wend snel.
    Je merkt dat je niet op je tegenstander "aanvaller" moet afvliegen maar rustig moet opvangen om dan een snelle en goede tegenaanval te kunnen maken.
    Je zal ook merken dat de CPU dus je eigen teams mee denken om een goede verdediging op te bouwen.


    CPU spelers zullen ook medenkend spelen met je om bv een 1-2'tje aan te gaan en of een mooie steekpas te geven of aan te krijgen en daar dan ook tergelijke tijd iets deftig mee te doen.


    Het spel dat moet
    Laden:


    Soms duurt het wel vreselijk lang tegen dat het spel is geladen.
    Bv je wil een carriere die je al had opgeslagen openen dan duurt het laden echt wel zeer lang.
    Bij het opstarten van het spel zelf is er ook een TE lange tijd nodig om alles te laden.
    Maar GOED nieuws, daar word blijkbaar ook binnenkort ene fix op voorzien.


    Verder is dit het einde van mijn "mening" en of toespraak wat deze game mag betekenen.


    Ik dank jullie alvast voor het begrip van deze mening en ik hoor ook graag jullie ervaringen met FIFA13.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!