Wat doen jullie tijdens de rust na uren en uren geprogrammeerd te hebben?
Ik ben dan meestal muziek aan het luisteren, en lekker gamen voor afleiding
Rust na uren coderen.
-
-
-
Muziek, chatten of gamen!
-
Op de bank zitten en tv kijken, of mocht het weer eens gebeuren tijd een de vriendin besteden is tegenwoordig ook wel belangrijk :- )
-
Ik ga dan meestal muziek luisteren, Skypen of lekker een korte dutje zodat je tot rust kan komen.
-
Nadat ik een site heb gedaan begin ik aan roms om mijn gsm te verbeteren. Daarna slapen xD
-
Coderen .. meestal stop ik er niet eens mee. maar wanneer men whisky komt aanbieden zal ik het werk erbij neerleggen:D
-
Gamen terwijl ik een audioboek verder luister dat ik tijdens het programmeren al aan het luisteren was.
-
Meestal ga ik verder gamen of mijn huiswerk maken:P
-
Ik stress omdat ik een fout niet kan vinden, en probeer mijzelf af te leiden
-
Gamen terwijl ik een audioboek verder luister dat ik tijdens het programmeren al aan het luisteren was.
Ben jij ook van de audioboek die luister ik ook altijd tijdens het programmeren.
maar nu ontopic na het programmeren ga ik meestal even naar buiten. want anders krijg je op een end vierkanten ogen
-
Af ent toe dan even gamen of muziek luisteren , of beetje bankhangen en tv kijken.
Rookpauze en Whiskypauze komt ook wel voor ja.Of wat eten/drinken om op energie te komen
-
Het is me werk dus ben van 08:00 tot 22:00 alleen maar met dat soort dingen bezig.
Verveelt mij eigenlijk nooit..... -
Na het programeren ga ik meestal ff gamen. Muziek staat altijd aan, ook tijdens programeren haha!
-
Ik stress omdat ik een fout niet kan vinden, en probeer mijzelf af te leiden
lolll heb ik ook zovaak, dan doe ik iets anders. Dan na een lange tijd ga ik weer verder en me hoofd kraken.
-
Ik codeer veel in de avond uren, dus daarna ga ik meestal slapen
-
Na het coderen meestal hockeyen en daarna slapen.
-
beetje gamen, naar vrienden toe, muziek/chatten enzo.. toch kan ik dan helaas mn site niet met rust laten en kijk met regelmaat wel even
-
Hi,
Na het scripten ben ik meestal muziek aan het luisteren en aan het emailen.
Ook verzin ik dan verbeteringen aan het script. -
Ik ga meestal als ik rust neem even wandelen, tv kijken, het laaste nieuws lezen, chatten of zoals straks lekker slapen. Per dag ben ik zo'n 12 uur aan het scripten.
Vooral nu weer voor school, maar ook voor werk, en natuurlijk eigen projecten.
-
lekker lang uit op de bank hangen en film kijken
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!