• LS,

Ik werk al een tijdje aan een nieuw textbased spelletje en vind het nu wel tijd voor een check van jullie!

Wat vinden jullie van de layout? Wat vinden jullie van het idee achter de game?

Je kunt het spel vinden op http://bit.ly/RKQUmI (a)

Als je een demo-account wilt, stuur me dan even een PM. Ik wil de inloggegevens daarvan niet voor iedereen toegankelijk zetten.

Mvg,
    Jordy (h)

• Woww ik ben een echte hacker ik heb de demo password "gehackt" haha, Simpele wachtwoord.
    Maar..
    Functionaliteiten zullen wel goed werken.
    Netzoals sukel zei, is het erg witjes.
    Vraag of iemand voor je de layout kan designen en maken.

• Het demo account is niet door mij aangemaakt, diegene die het account heeft gemaakt, heeft een (te) simpel wachtwoord gebruikt.

De layout is inderdaad wit :). Daar ga ik in de toekomst wel tijd in steken.

• Wat het spel anders maakt is dat het niet slechts een te downloaden criminals script is. Het is eens geen maffia game 8-|

Het uiteindelijke doel is nog niet geheel zeker maar wat wel zeker is dat ik het geen wannabe-criminals-game laat worden.

Omdat er nu nog veel niet gemaakt is, zijn er veel mogelijkheden om naar gebruikers te luisteren. Als gebruiker kun je dus echt meedenken en niet alleen spelen. :piraat:

• Het is inderdaad te wit wat ook al meerdere keren gezegd is.

Ik vind het ook niet erg professioneel.

*Je gebruikt geen hoofdletters.
    *Je hebt maar één linker menu wat niet echt erg handig is.
    *Je gebruikt geen iconen.
    *Ik zou een eigen forum maken,een PHPbb forum vindt ik daarbij niet zo passe.
    *Ik zou de optie inactieve spelers weghalen en alleen voor de teamleden open stellen.
    *De meldingen die worden gemeld vindt ik ook niet duidelijk genoeg.
    Maak daarvan een groene balkje ofzo.

• Waar gebruik ik volgens jou geen hoofdletters en is dat wel volgende de Nederlandse schijfwijze 'gewenst'? In het menu heb ik geen hoofdletters gezet omdat het daar niet nodig is, een link in het menu is geen naam en ook geen zin.

Wat bedoel je precies met 'je gebruikt geen iconen'?. Op sommige plekken staan geen icoontjes waar dat wel 'leuk' zou zijn maar op dit moment ben ik niet bezig met de spreekwoordelijke puntjes op de I te zetten. Daarom heb ik nog niet alles visueel aantrekkelijk gemaakt met icoontjes.

Een eigen forum, dat komt eraan. Als je een beetje meer tijd op de site had doorgebracht, had je gezien dat het forum tijdelijk is. Dit wordt vermeld op het forum en in een nieuwsbericht.

Wat heb je in gedachten voor inactieve gebruikers, ik begrijp je helaas niet helemaal.

Een extra div voor ongelezen meldingen is wel een goed idee, ik zal het meteen implementeren.

Bedankt voor het testen :)

Mvg,
    J

• Ik vind het alleen netter als je bijvoorbeeld in het titel menu een hoofdletter plaats of ook bij elke nieuwe link in het menu.

Bij de header,je kunt gebruik maken van iconen ervoor.
    Zoals een geld of credits/respect icoon.

Inactieve spelers is meer een optie voor administrators i.p.v. de leden.
    Voor de leden is het niet zo interessant dat zij weten wie inactief is en wie niet.

• Icoontjes voor de 'HUD' is op zich wel een leuk ideetje, moet ik ooit eens doen.

Inactieve spelers is niets administratief, spelers die inactief zijn, zijn spelers die bijv;
    - Minder dan -1 euro hebben
    - Aangevallen zijn en/of minder dan 0% gezondheid hebben

Zij zijn dan een tijdje inactief en kunnen niet spelen. Hiernaast is het voor andere spelers ook mogelijk om hen uit te kopen. De prijs die een speler daarvoor betaald is afhankelijk van:
    - De score van de uitkoper
    - De score van de uitgekochte persoon
    - De reden van inactiviteit
    - Het aantal minuten dat de speler nog inactief zou zijn.

• Citaat van binkkie

Ja inderdaad ,
    maar ga je ook licentie's verkopen van dit spel ?

Bedoel je dat andere mensen de bron kunnen kopen?
    - Op dit moment wil ik dat (nog?) niet doen.

Het spel spelen, via de de link is gewoon gratis.

• Citaat van binkkie

Oke ik zou wel de basis van je source willen zoals die nu is.

Zoals net al gezegd, ik hou deze nog even voor mezelf.

Citaat van Maxsz

Ik geef je een tip, kijk even goed naar hoofdletters, komma's en trema's etc.

Want zo ziet het er niet echt profi uit.

Groet,

Waar staan volgens jou geen hoofdletters, komma's of trema's en is dat wel gewenst?

In het menu, en bij stukken tekst die geen zinnen / namen vormen heb ik geen hoofdletters gebruikt omdat het daar ook niet hoeft. :piraat:

edit: Maar ik heb zojuist (omdat jullie het schijnbaar allemaal vreemd vinden?) alle links in het menu voorzien van hoofdletters.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!