Posts by jorcee

    Vanwege tijdsgebrek deze week, en de facturen die ik hiervoor nog moet schrijven (incl. koopvoorwaarden zoals omschreven in de FP), wil ik de veiling niet eerder stoppen. Komende zaterdagmiddag heb ik tijd om de software klaar te maken voor de verkoop (kopie maken, database zo leeg mogelijk maken, config-script wijzigen en inzichtelijk maken enz..)


    Je bent hiernaast niet verplicht om te bieden, als de bedragen je te hoog worden, moet je stoppen ;)

    Alle biedingen hierboven geplaatst, zijn verwerkt en gepost in de topicstart.
    Bij mensen die meerdere bedragen hebben geboden, heb ik alle andere biedingen verwijderd en het hoogste bod laten staan. (Dit omdat de 5 hoogste bieders winnen, anders zou iemand 2x winnen en 2x betalen). Iedereen het hier mee eens?

    Je krijgt een kopie van de php-code, een kopie van de database (die overigens leeg zal zijn) en de cronjobs waarmee je zelf je game kunt bouwen. Je mag de delen gemaakt door mij (dus hetgene dat je direct krijgt) het eerste half jaar niet verkopen over verder verspreiden, na een half jaar mag dit wel. De startdatum hiervoor zal de dag van aankoop zijn. De naam vilix en de domeinnaam vilix.nl blijven mijn eigendom.
    Op de bovenstaande limitatie's na, mag je doen en laten wat je wilt met het script.

    Hallo allen,


    Via deze ad wil ik mijn text-based game Vilix te koop aanbieden. Omdat ik geen bedrag weet, wil ik dat geïnteresseerde mensen bieden, eventuele betaling gaat via bankoverschrijving en je krijgt (indien gewenst) een getypte factuur van me.


    Ik ben ooit eens begonnen aan deze game maar ik heb er het laatste half jaar vanwege te weinig tijd (studie, werk..) niets meer mee gedaan. Het script biedt onder anderen de volgende dingen:

    • Een forum opgebouwd op de 'Forum index > Forum > Topic' manier
    • Een shoutbox met ajax-refresh
    • Een uitgebreid administratiepaneel
    • En nog wat dingen..


    edit
    De aangepaste verkoopvoorwaarden:

    Citaat

    Je krijgt een kopie van de php-code, een kopie van de database (die overigens leeg zal zijn) en de cronjobs waarmee je zelf je game kunt bouwen. Je mag de delen gemaakt door mij (dus hetgeen dat je direct krijgt) het eerste half jaar niet verkopen of verder verspreiden, na een half jaar mag dit wel. De startdatum hiervoor zal de dag van aankoop zijn. Verder blijft de naam vilix en de domeinnaam vilix.nl mijn eigendom. Je dient je nieuwe game dus een andere naam te geven dan Vilix, dit is gemakkelijk te doen via het config.php bestand dat erbij zit.


    Op de bovenstaande limitatie's na, mag je dus doen en laten wat je wilt met het script.


    Let er dus op dat het spel niet af is, alle onderdelen die bereikbaar zijn via de site werken maar het is in mijn ogen nog lang niet af (in de zin van er moeten meer onderdelen komen)


    Hieronder enkele screenshots van de game:









    Het is ook mogelijk om een demoaccount te gebruiken, stuur me hiervoor een berichtje en je krijgt logingegevens.


    ----------------------------------------------------------
    De veiling loopt tot zaterdag 6 april 12:00, de 5 hoogste biedingen winnen de veiling en krijgen dus het hierboven beschreven product.


    Biedingen:
    € 50 baldex
    € 41 M.Martens
    € 40 Vulkano
    € 25 Dpm_x
    € 22 F.Brouwer


    € 12 nulldubbeldrie
    € 11 tcbhome
    € 10 T.Aaron

    Ik heb wel interesse. Ik ben momenteel bezig met wat eigen scripts. Je kan me een PM sturen als je wil.


    Gedaan..


    Je wordt 49% eigenaar (ik 51%)
    Dit moet me erg denken aan aandelen waarom zou je zelf meer % willen hebben ? Ik zou gewoon 50% inkomsten en 99,99% eigenaar blijven.


    Is er ook een budget beschikbaar indien de mede-eigenaar wat nodig zou hebben ? (marketing,design,technisch)


    Opzich kan zoiets ook geregeld worden, mocht iemand daar interesse in hebben. Helaas is er (nog?) geen budget beschikbaar, er zijn (nog?) geen inkomsten :P




    Gedaan...

    Helaas merk ik dat ik de laatste tijd nog maar amper momenten heb om aan mijn spel (vilix.nl) te werken, daarom ben ik opzoek naar hulp...

    Kort samengevat verlang en bied ik het volgende:

    • Je wordt 49% eigenaar (ik 51%)
    • Je hebt recht op 49% van eventuele toekomstige winst (dus het geld dat overblijft nadat de hosting en andere uitgaves zijn betaald)
    • Je beschikt over kennis van PHP en HTML en kunt dit aantonen
    • Je beschikt over voldoende kennis van de Nederlandse taal
    • Je kunt (en wilt) er tijd in steken

    Lijkt je dit wat, reageer dan :). (Ook voor vragen reageren ;) ).


    Ik behoud het recht om (indien ik niet de juiste persoon vind) niemand te kiezen of om zonder opgaaf van reden deze aanvraag in te trekken.



    Citaat van binkkie

    Oke ik zou wel de basis van je source willen zoals die nu is.


    Zoals net al gezegd, ik hou deze nog even voor mezelf.


    Citaat van Maxsz

    Ik geef je een tip, kijk even goed naar hoofdletters, komma's en trema's etc.


    Want zo ziet het er niet echt profi uit.


    Groet,


    Waar staan volgens jou geen hoofdletters, komma's of trema's en is dat wel gewenst?


    In het menu, en bij stukken tekst die geen zinnen / namen vormen heb ik geen hoofdletters gebruikt omdat het daar ook niet hoeft. :piraat:


    edit: Maar ik heb zojuist (omdat jullie het schijnbaar allemaal vreemd vinden?) alle links in het menu voorzien van hoofdletters.

    Citaat van binkkie

    Ja inderdaad ,
    maar ga je ook licentie's verkopen van dit spel ?


    Bedoel je dat andere mensen de bron kunnen kopen?
    - Op dit moment wil ik dat (nog?) niet doen.


    Het spel spelen, via de de link is gewoon gratis.