Wat vinden jullie van php 5.3 ?
weten jullie eigenlijk wel dat die uit is
nou op deze site vindt je alle aanpassen / nieuwe functies:
http://www.scriptorama.nl/alge…c-nowdoc-operator-en-goto
Mvg , truxo (a)
Wat vinden jullie van php 5.3 ?
weten jullie eigenlijk wel dat die uit is
nou op deze site vindt je alle aanpassen / nieuwe functies:
http://www.scriptorama.nl/alge…c-nowdoc-operator-en-goto
Mvg , truxo (a)
Beste,
Zoals gewoon weer erg lastig, weer opnieuw gaan leren
Ik denk dat ik gewoon bij basis php 5.3 dan maar blijf zitten.
Maar nu je het zegt, mijn reseller is wel geupgrade naar PHP 5.3
Groetjes,
Alex
php 5.3 brengt al heel wat leuke nieuwe dingen!
die __callStatic kan best wel eens van pas gaan komen... ooit...
toch missen er nog dingen zoals namespaces, closures en late static binding op dat lijstje.
maar php 6.0 wordt pas anders!
er gaan daar dingen weg!
denk aan magic_quotes, register_globals en dergelijke stomme instellingen
maar het zal waarschijnlijk nog een hele tijd duren voordat het merendeel van de hosts overstapt =[
hopelijk maken die mensen van MAMP snel een versie met php 5.3 :p
PHP 5.3 !!!
Ziet er zo geweldig uit :D!
lijkt op C++, waar ik altijd in code voor d3d hacks te maken voor warrock/combat arms/soldier front en crossfire.
egt geweldig
ziet er inderdaad weer goed uit
ik zal vanavond die garbage collector is doornemen
[offtopic]
Citaat van alexruterZoals gewoon weer erg lastig, weer opnieuw gaan leren
hoezo opnieuw? (in correct ABN is het volgens mij ook nog eens overnieuw)
ben je ooit uitgegeleerd dan?
je zult altijd blijven leren met programeer talen voor zover ik weet, er komt geen eind aan verbeteringen.[/offtopic]
Verder snap ik niet dat jullie hier zo blij over zijn...
Ik kan het mis hebben, maar ik heb niet het idee dat jullie allemaal ook maar een of meer nieuwe features gaan gebruiken... (binnen de eerste maand nadat je toegang hebt tot een server met php 5.3)
Zelf zie ik me trouwens niet snel namespaces gaan gebruiken.
Misschien wel als je de behavier van namespaces zou kunnen aanpassen zodat er underscores gebruikt kunnen worden.
Maar dat zou dan weer deels tegenstrijdig zijn met de oorspronkelijke reden om namespaces te gaan gebruiken.
Die ternary operator shortcut had ik even over het hoofd gezien, ik had er al over gelezen, en ik weet bijna zeker dat ik deze zou gaan gebruiken...
Ook moet ik maar eens naar die spl classes gaan kijken, een paar ervan lijken me interresant.
Ik hoor hier mensen praten alsof er een hele nieuwe programmeertaal is uitgevonden. Dat is natuurlijk niet zo. PHP is mede gebaseerd en beïnvloed door C++. Het lijkt er dus wel een beetje op, al vind ik dat verwaarloosbaar.
De namespaces vind ik zeker wel interessant. Late static binding zou eigenlijk vanzelfsprekend moeten zijn. Maar wel goed dat het er nu in zit! Wel vind ik de backslash bij namespaces wat irritant, maar een betere oplossing heb ik zelf eigenlijk ook niet (underscores en punten zijn beide geen optie: Namen van classes en namespaces mogen underscores bevatten, en de punt zijn betekenis kent iedereen).
de basic php is toch zoiezo altijd t zelfde? of heb ik dat verkeerd?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!