ddos legaal?


  • Ik vind dit een onhandig plan. Wat vinden jullie?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

  • http://tweakers.net/nieuws/827…staan-ddos-aanvallen.html

  • Het gedeelte van de Pirate Bay zint me wel :p

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Citaat van H.Rayn

    H4x0r666, hoezo. TPB is niet echt geblokkeerd. er zijn triljoen websites om er tog op te kunnen. Als het helemaal niet toegangkelijk was begreep ik het nog.


    Als nog is het handig....


    Wel een beetje hersenloos om een ddos toe te staan, ook voor demonstranten, kom we gaan demonstreren tegen de politie jongens!


    Wat voor een chaos komt er wel niet als dit toegestaan wordt....

  • .. Ik zou best op D66 willen stemmen, D66 is namelijk democratische partij, en dus voor vrijheid van meningsuiting.


    Met d66 aan het roer zou een verdrag voor internet (sopa acta etcetera) nooit worden doorgevoed in nederland. want het belemmerd de vrijheid.

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Ik vind een DDos toch echt bij een soort van aanval/ruzie horen. Normaal komt hier politie ook tussen. Het TPB verhaal vind ik wel weer goed. Maar DDos kan de website beheerder ook geld kosten he.

  • Citaat van Yoichi

    D66: "Mmmmhhh stemmen nodig, laten we zeggen dat we de blokkade van de Piratebay opheffen!"


    Eerst zien dan geloven.


    +1


    Inderdaad denk ik dat dit waarschijnlijk een roep naar aandacht is.
    D66 is wel een goede partij,maar zoals Yoichi al zegt "Eerst zien,dan pas geloven."

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!