Hallo,
Weet iemand hoe ik M'N wallie script van targetpay;
Kan ombouwen naar Paysafecard??
MVG
Hallo,
Weet iemand hoe ik M'N wallie script van targetpay;
Kan ombouwen naar Paysafecard??
MVG
Ik moet niet van molli he maar targetpay
Heb je een kvk nummer en btw nummer? crimz?
Kamer voor verkoop ?
Bestaat in belgie niet.
Wel ondernemingsnummer en dat heb je nodig ;).
Paysafecard die api gaat via mollie andere heb je niet ..
De oude wallie script werkt ook gewoon met paysafecard, dat heeft targetpay toen bij het begin al gezegt, het is de zelfde API. Ik had mijn wallie script ook niet geupdate en die werd gewoon automatisch Paysafecard.
Nou er staat wallie is paysafecard...
wallie is overgenomen door Paysafecard maar is nu, met de overnamen alleen te gebruiken niet particulieren en moet je idd een nummer hebben. Als het wel zou werken en je nummer is niet bekend dan zou het zo kunnen wezen dat ze niet uitbetalen.
Zonder nummer kan het gewoon weg niet.
Citaat van DangerPronewallie is overgenomen door Paysafecard maar is nu, met de overnamen alleen te gebruiken niet particulieren en moet je idd een nummer hebben. Als het wel zou werken en je nummer is niet bekend dan zou het zo kunnen wezen dat ze niet uitbetalen.
Zonder nummer kan het gewoon weg niet.
Kom met feiten, bij targetpay kan je Paysafecard aanbieden ZONDER kvk EN ZONDER btw..
Ik ben al genoeg uitbetaald geweest voor mijn Paysafecard verdiensten, ze betalen dus gewoon.
Bij targetpay ben je voor Paysafecard geen kvk nodig indd.
Althans, niet zover ik weet. (Ik gebruik het ook, en heb nooit een kvk hoeven invullen voor Paysafecard).
En via dimopay.com aanvaarden we ook paysafecard zonder dat je kvk nodig hebt, het kan dus wel.
Deze kvk verplichting is iets dat elke provider op zich bepaalt.
Maar hoe komt dan als ik die wallie gebruk er staat wallie is paysafecard...
En dat het niet meer werkt ??
Omdat Wallie niet meer bestaat, dat is overgekocht door Paysafecard.
Ga eens zoeken op Google.
Denk even mee Paysafecard koopt wallie.
Paysafecard trekt de stekker uit wallie.
Paysafecard redirect alle wallie bezoekers naar hun site.
Dus ook jou wallie pagina wordt opeens paysafecard.
Of het dan ook werkt en of je goede uitbetalingsbedragen krijgt is iets dat je moet uitzoeken.
Persoonlijk vind ik dat PaySafeCard alleen voor geregistreerde ondernemingen toegestaan moet worden. Uiteraard denk ik dit mede omdat ik zelf ook een KvK-nummer heb, maar ook omdat een website (of bedrijf) met een KvK-nummer gewoon veel veiliger en vertrouwder is. PaySafeCard accepteert zelf ook alleen geregistreerde ondernemingen, dus waarom zouden PSP's überhaupt al non-geregistreerde ondernemingen toestaan?
Om even ontopic te gaan:
- Het is mogelijk, alleen zul je de aanroepen die je naar TP doet moeten aanpassen en wellicht een beetje code / parameters moeten aanpassen. Het lijkt me dus niet super veel werk.
Citaat van L.GrootPersoonlijk vind ik dat PaySafeCard alleen voor geregistreerde ondernemingen toegestaan moet worden. Uiteraard denk ik dit mede omdat ik zelf ook een KvK-nummer heb, maar ook omdat een website (of bedrijf) met een KvK-nummer gewoon veel veiliger en vertrouwder is. PaySafeCard accepteert zelf ook alleen geregistreerde ondernemingen, dus waarom zouden PSP's überhaupt al non-geregistreerde ondernemingen toestaan?
Om even ontopic te gaan:
- Het is mogelijk, alleen zul je de aanroepen die je naar TP doet moeten aanpassen en wellicht een beetje code / parameters moeten aanpassen. Het lijkt me dus niet super veel werk.
amen :cheer:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!