Admin gezocht

• k zoek 3 administrators voor mij nieuwe spel.

http://pocketmonsters.nl/ het spel is nog niet online dit gebeurt over ongeveer 40-60 dagen indien er geen vertraging is.

Wat zoek ik?
    Je moet minimaal 18+ zijn je moet kennis hebben van pokémon je hoeft niet een poké-nerd te zijn maar wel enige kennis van.
    Je mag niet bij een concurrerende website administrator zijn.
    Je moet normaal kunnen schrijven je hoef geen top schrijver te zijn maar je mag geen tot weinig schrijf-fouten maken.

Je moet ook een geldige bank-rekening nummer hebben want je werkt niet gratis je verdiend 10% van de opbrengst, je kunt in het admin paneel zien hoeveel de opbrengst is, 10% lijkt weinig maar voor wat je hoeft te doen is het vrij veel want je hoeft geen kennis te hebben van php/css/java ect, alles word gescript door mijn team (TCWC).

Als administrator krijg jij vrij tot niks te horen over het scripting team.

Je moet ook een skype adres hebben, je bent ook verplicht om je telefoon nummer te geven deze moet beschikken over whatsapp of ping, waardoor ik contact met je kunt onderhouden(dit is alleen voor noodgevallen) ieder uur.

Je dient ook een smartphone te hebben met internet toegang zo dat als ik je nodig heb je via je telefoon kunt inloggen.

Je moet ook een digitale handtekening zetten, onder een contract die wat meer regels toevoegt je kunt altijd nog weigeren.

Voor vragen stuur mij een privé-bericht.
    Als je interesseren heb stuur mij een privé-bericht.

LET OP : DIT IS GEEN BAAN, DIT IS GEWOON EEN HOBBY WAAR MEE JE GELD KUNT VERDIENEN!

Voorbeeld van hoe je kunt gaan zien hoe veel je salaris is :

dit is een voorbeeld en dus zijn er wel wat opties weg gehaald.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik wou even melden dat ik dit topic goedkeur, op voorwaarde dat reacties zijn toegestaan en zelfs verplicht zijn. Dit om het forum optimaal te benutten en mee te kunnen kijken wat er gebeurd. Privé vragen mogen uiteraard wel via een privébericht, de rest wil ik graag netjes in dit topic (terug)zien.

Bij voorbaat veel dank!

• Ik heb wellicht interesse om administrator te worden.
    Hoe zit het met de uren belasting van deze taak?

Ik heb ook enige PHP/HTML & CSS kennis.

Ik ben 20 jaar, ik ben mij ervan bewust dat mijn spelling niet altijd correct is, maar ik lees hierom dan ook altijd mijn berichten nog eens na, om grove spel en zins fouten uit mijn berichten te halen.

Ik beschik verder over Skype & een iPhone met WhatsApp en onbeperkt toegang tot internet.
    mijn online portfolio: http://mlormans.com

Ik keek vroeger regelmatig naar de serie pokemon en heb de spellentjes uiterdaard ook op me GameBoy Color gespeeld. Dus wel een Pokemon kenner maar geen poke-nerd

Graag verneem ik van u dmv een PB

Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

• Citaat van Willem

Wordt er met een contract gewerkt?

Cant read ?

Citaat

Je moet ook een digitale handtekening zetten, onder een contract die wat meer regels toevoegt je kunt altijd nog weigeren.

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

• Er wordt met contract gewerkt dit is alleen een contract met regels dus verwacht niet een uren contract.
    en er staan nog wat voorwaarden in die je altijd mag weigeren indien niet akkoord.

Ik heb al lekker veel mail binnen, niet iedereen kan ik aannemen als administrator maar ik ben blij met de aanmeldingen die ik tot nu toe binnen heb gehad.

in het contract staat waar een administrator zich aan moet houden en wat jou rechten zijn ect, en hoe alles werkt wat jou rol is, hoe ik je uitbetaal ect.

maar daar meer over als het spel klaar is.

• Schriftelijk gezien is een digitale handtekening voor dit soort zaken voldoende.

In het vervolg wat beter je informatie vergaren Willem.

TransIP werkt ook met een digitale handtekening. De KVK uitreksel is ook met een digitale handtekening. etc. etc.

Dus digitaal handtekening onder een contract, overeenkomst etc. is rechtsgeldig. Zolang er maar 2 exemplaren zijn. 1 voor de hobbyist. en 1 voor de werkgever..

per mail of post ook versturen.

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• dat heeft drie redenen.

1. Ik wil dat iedereen zich fatsoenlijk gedraagt, en als ik iemand aanneem van 14 jaar kan dat nogal onprofessioneel overkomen.

2. Je moet een digitale/fysiek contract tekenen en je handtekening is niet geldig onder de 18 jaar.

3. ik zelf ben 23 jaar en ik wil niet graag met mensen communiceren die 10 of 9 jaar jonger zijn dan ik.

• Dus, je wilt mensen die 23+ jaar zijn? Good luck with that..

Overigens, het is: "die jonger zijn dan ik". Ik dacht ik kaart het even aan aangezien je het over het fenomeen onprofessioneel had. :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!