k zoek 3 administrators voor mij nieuwe spel.
http://pocketmonsters.nl/ het spel is nog niet online dit gebeurt over ongeveer 40-60 dagen indien er geen vertraging is.
Wat zoek ik?
Je moet minimaal 18+ zijn je moet kennis hebben van pokémon je hoeft niet een poké-nerd te zijn maar wel enige kennis van.
Je mag niet bij een concurrerende website administrator zijn.
Je moet normaal kunnen schrijven je hoef geen top schrijver te zijn maar je mag geen tot weinig schrijf-fouten maken.
Je moet ook een geldige bank-rekening nummer hebben want je werkt niet gratis je verdiend 10% van de opbrengst, je kunt in het admin paneel zien hoeveel de opbrengst is, 10% lijkt weinig maar voor wat je hoeft te doen is het vrij veel want je hoeft geen kennis te hebben van php/css/java ect, alles word gescript door mijn team (TCWC).
Als administrator krijg jij vrij tot niks te horen over het scripting team.
Je moet ook een skype adres hebben, je bent ook verplicht om je telefoon nummer te geven deze moet beschikken over whatsapp of ping, waardoor ik contact met je kunt onderhouden(dit is alleen voor noodgevallen) ieder uur.
Je dient ook een smartphone te hebben met internet toegang zo dat als ik je nodig heb je via je telefoon kunt inloggen.
Je moet ook een digitale handtekening zetten, onder een contract die wat meer regels toevoegt je kunt altijd nog weigeren.
Voor vragen stuur mij een privé-bericht.
Als je interesseren heb stuur mij een privé-bericht.
LET OP : DIT IS GEEN BAAN, DIT IS GEWOON EEN HOBBY WAAR MEE JE GELD KUNT VERDIENEN!
Voorbeeld van hoe je kunt gaan zien hoe veel je salaris is :
dit is een voorbeeld en dus zijn er wel wat opties weg gehaald.