DealExteme - voor het eerst kopen

  • Hey,


    ik ga vanavond voor het eerst wat bestellen op DealExtreme. En mijn vraag is, waar moet ik allemaal op letten? Het gaat om een 4-tal usb-dingetjes.
    Ik heb "Registered Air Mail ## Package Tracking Service. " erbij genomen. Waar moet ik nog meer opletten?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hallo,


    Zorg dat de artikels aanwezig zijn als ze out of stock zijn moet u lang wachten.
    Registered Air Mail ## Package Tracking Service zit er standaard bij.


    Controleer altijd de reviews van de andere gebruikers en de forum topics en vergelijk dan andere producten.

  • @Weide, dat registerd Air Mail stond eerst niet in dat lijstje. Maar toen ik over 10euro ging kwam het derbij.
    Ze hebben allemaal in voorraad, (tussen 2 en 4days + 4 & 7 days)
    Ik heb gekeken naar welke het meest/best worden verkocht, en daar zaten zowiezo een aantal reviews bij.

  • hou er wel rekening mee dat het allemaal namaak china spul is, mijn ervaring daarme is dat je beste nog ff een potje lijm mee kan bestellen. alles viel snel uit elkaar bij mij

    PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

  • @H.Ryan: dealextreme kan alleen maar zulke lage prijzen aanbieden omdat het lagere kwaliteit is. Je mag niet verwachten hetzelfde te krijgen als het product van 10 euro.


    Verder hebben ze een zeer lange levertijd. Het duurt altijd minstens een maand. Voor een USB kabeltje heb ik enkele maanden terug een kleine 5 maand moeten wachten voor het werd geleverd.
    Dan bleek het kabeltje zo dun te zijn dat op een hele nacht mijn gsm nog niet opgeladen is, maar op 55% staat.
    Dit terwijl met het originele kabeltje mijn gsm is opgeladen in amper 3 uur.


    Verder heb ik er een wii motion plus gekocht, niet super sterk, zat wat krap, maar uiteindelijk werkt het wel en ben ik blij dat ik geld bespaart heb.
    Je moet er dus geluk mee hebben.
    Lees zeker altijd de reacties, daar leer je veel uit.


    Als de levertijd sneller zou zijn, zou ik er wss vaker iets kopen. Maar niet zonder de reacties te lezen en ELKE reactie serieus te nemen. Als er 1 iemand zegt dat de kabel te dun is om echt snel op te laden, dan neem ik die reactie veel serieuzer dan alle positieve reacties vanaf nu.


    Veel shopping plezier :)

  • Ik heb ook eens besteld op DealExtreme, mijn product niet binnen gekregen. ^o)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • @H.Rayn,
    Dan ontvang je wel bericht hoor, als ze het innemen :). Zij willen ook het geld van de boete zien natuurlijk :P.


    Houd wel rekening met de drie/vier weken verzendtijd, en zorg dat je Track & Trace hebt en laat het voor mogelijk verzekerd versturen.

  • Ik heb laatst er een laser gekocht, niet het eerste dat ik er koop, wel het eerste dat van slechte kwaliteit is. Als ik de kortsluiting niet had geroken had dat speeltje mijn huis in de fik kunnen zetten... Levering duurde wel maar een week ;)

  • Citaat van H.Rayn

    Wat heb je dan pressies besteld, want sommige dingen worden in beslag genomen door de douane.


    Een boel oordopjes en een laserlampje :p

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Citaat van zwemmer

    Sorry voor deze 'bump'


    Maar ik zou ook voor het eerst gaan kopen op dealextreme en vroeg me af op H.Rayn ondertussen al zijn dingen gekregen heeft.


    Heb er al een stuk of 10 dingen besteld, allemaal toegekomen.

    PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)


    Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!


    Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

  • Hmm oké


    Ik zal toch pas bestellen binnen een maand ofzo, dus hopelijk heb je het tegen dan al!


    Heb wel al gehoord dat het soms wel erg lang duurt, dus ja mss komen ze wel nog ;)


    Laat je het me weten aub? :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!