maffiasource niet gekregen

  • Met de verstuurde email met dat taalgebruik zal ik zelf persoonlijk niet eens reageren.
    Hooguit ga ik eens lachen en klik ik de mail vervolgens netjes weg.
    Om direct te dreigen met aangifte doen als je net op je eigen benen kan lopen is ook overdreven.

    Stel een nette brief op en geef de verkoper 48 uur na ontvangst van de mail de gelegenheid om alsnog de source te versturen of het betaalde bedrag terug te boeken.
    Na die 48uur kan je nog eens vriendelijk doch dringend verzoeken de source binnen 24uur na ontvangst van de mail te versturen. Mocht dat niet gebeuren dan ben je genoodzaakt om aangifte te doen wegens het niet overeenkomen van een verkoopovereenkomst.
    Aangekomen bij de laatste stap ben je vrijwel zeker dat je het betaalde bedrag nooit meer terugziet.



    Nog even wat:
    Jij suggereert direct van oplichting...
    - Het kan zijn dat de website er even uitligt waardoor de link niet is verstuurd?
    - Het kan een missverstand zijn?
    - Een foutje met de betaling?
    - Foutje bij de betaaldienst?


    Iemand beschuldigen van oplichting zonder bewijs is echt een hele vieze streek!

  • R-Mijnten, je weet wel dat dit al de 3e keer is dat dit gebeurd met deze mafia-way site, op 3 verschillende tijden en door 3 verschillende mensen?


    Dat het een keer kan mis gaan is te begrijpen, maar 3 keer roept bij mij toch echt al twijfels op.

  • De anderen hadden gewoon contact opgenomen met de eigenaar en hadden uit eindelijk toch nog de source ontvangen.


    [offtopic]The grammar fails in this topic is too damn high![/offtopic]

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • @ brickshop is al 10 keer op een normaal manier gecontact en aangeven dat zijn e-mail adres niet werkt en ik die steeds tereug krijg vervolgens gaat hij alleen zeuren en dreigen en niet een andere e-mail adres toesturen zodat het opgelost kan worden en mij hier voor oplichter uitmaken voel je wel lekker in je hoofd? ik kan je hiervoor aanklagen dus pas op je woorden.


    En iedereen is een apart situatie er ging iets verkeerd niet volgen van instructie betaling problemen waardoor ik het moest afwerken en dat is altijd gebeurt dus snap niet waarom zoveel negatief reactie er zijn aangezien altijd opgelost wordt.


    Hier bewijs 8x heb ik hem een bericht gestuurt wat verwacht je dat ik nog 100x ga sturen?


    (naam prive), Mail, mij, Mail (8)
    Re: Bedankt voor je bestelling - Delivery to the following recipient failed permanently: [email protected] Technical details

  • Nou @ ntnt
    Dit was m'n eerste reactie..
    Omdat ik al vaker op het net ben opgelicht;;
    @ sukel,,, wat jij zegt klopt daarom..
    ntnt ik heb mn mail al 3jaar nog nooit geen problemen met gehad,,
    Ik heb van jou ook geen mail gehad,,, en geen PM..


    Mijn eerste niet verzonden mail was idd niet zo netjes ik stuurde toen::


    Hallo,
    Ik kocht vandaag bij julie de source maar ik hem niet ontvangen..
    Mvg


    Maar ik nog geen recatie terug...
    Van deze persoon

  • @ brickshop + @ sukel fouten kunnen altijd voorkomen maar het gaat er om wat wij met de fouten doen wij lossen deze op en zorgen dus dat je altijd ontvangt voor wat je betaald dus zegt neem ik aan voldoende.

  • Nou nou nou jongens, wel een beetje rustig aan hé? Dat dreigen met aanklagen, dat komt er toch nooit van. 8-) Ik neem aan dat de problemen zijn opgelost?

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Er zijn ook mensen in deze wereld die wel een leven hebben... Gewoon een dagje de tijd geven. Als je geen geduld hebt kom je niet ver in de computer wereld.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!