Met de verstuurde email met dat taalgebruik zal ik zelf persoonlijk niet eens reageren.
Hooguit ga ik eens lachen en klik ik de mail vervolgens netjes weg.
Om direct te dreigen met aangifte doen als je net op je eigen benen kan lopen is ook overdreven.
Stel een nette brief op en geef de verkoper 48 uur na ontvangst van de mail de gelegenheid om alsnog de source te versturen of het betaalde bedrag terug te boeken.
Na die 48uur kan je nog eens vriendelijk doch dringend verzoeken de source binnen 24uur na ontvangst van de mail te versturen. Mocht dat niet gebeuren dan ben je genoodzaakt om aangifte te doen wegens het niet overeenkomen van een verkoopovereenkomst.
Aangekomen bij de laatste stap ben je vrijwel zeker dat je het betaalde bedrag nooit meer terugziet.
Nog even wat:
Jij suggereert direct van oplichting...
- Het kan zijn dat de website er even uitligt waardoor de link niet is verstuurd?
- Het kan een missverstand zijn?
- Een foutje met de betaling?
- Foutje bij de betaaldienst?
Iemand beschuldigen van oplichting zonder bewijs is echt een hele vieze streek!