Beste,
Momenteel ben ik bezig met een nieuw project, aangezien mijn budget niet al te groot is heb ik wat investeerders nodig. Ik zal hier wat dingen uitleggen, zodat de investeerders ene beeld kunnen krijgen van wat mijn site gaat inhouden. En wat er gedaan wordt met hun geld. En wat hun vergoeding kan worden;)
Project:
Mijn nieuwe project wil ik zo snel mogelijk starten het wordt een site waar mensen scripts kunnen kopen. Deze scripts zullen door bekende scripters en door mijzelf worden gemaakt. Met licentie's dit betekend dus dat de mensen heel goedkoop aan scripts kunnen komen. Door dit zo aantrekkelijk mogelijk te maken willen we ook gratis downloads plaatsen. En natuurlijk na een tijd een forum erin. Tevens kunnen mensen pas iets kopen wanneer ze zijn aangemeld. Dit betekend dus dat er veel leden zullen komen opdagen.
Benodigheden:
Lay-out: (Schatting: 50 tot 100 euro)
Scripter: (Schatting: 150 tot 250 euro)
Host & Domein: (Al geregeld)
Investeerder:
Als investeerder zorg jij ervoor dat wij dit als freelance bedrijf kunnen realiseren. Jij zorgt voor het geld en wij voor het werk. Natuurlijk dienen jullie geen geld te geven en thats it. Nee jullie kunnen er genoeg voor terug krijgen. Lees hieronder...
Wat krijg ik terug?
De investeerders kunnen dit allemaal krijgen.
~ Banner ruimte (Wordt afwisselend getoond met andere banners)
~ Nieuwsbrief Banner (Een banner getoond in de nieuwsbrief, die naar vele leden die zich hebben opgegeven worden gestuurd. Leden die zich aanmelden worden automatisch ingeschreven, en dienen zich handmatig uit te schrijven)
~ Naamsbekendheid (Wij zullen een pagina aanmaken waarin iedere investeerder zich kan bekend maken, door zijn kunsten of dingen te laten zien. En zijn/haar contact gegevens te plaatsen
~ Inkomsten per maand. Zullen verdeeld worden richting de investeerders.
Investeerders contract:
Er wordt geen officieel contract opgebouwd. Indien je dit wel wenst zullen wij dit realiseren. Het contract loopt net zolang tot jij de kosten weer hebt terug gewonnen die jij in ons hebt geïnvesteerd.
Investeren in ons bedrijf maar niet zeker?
Neem gerust contact met mij op, indien je nog vragen hebt zal ik deze zo spoedig mogelijk beantwoorden ;). Vragen met betrekking tot meer informatie over het project zullen alleen via een privebericht beantwoordt worden
Hopelijk zien jullie iets in mijn project, en heb ik jullie genoeg overtuigd van het feit dat deze website een sprong in de scripterswereld kan zijn. Ik ben er ook erg van overtuigd dat wij een snelgroeiende tot zeer positieve site zullen worden. Met vele acties en leuke extraatjes;)
Alvast Bedankt!
Met vriendelijke groet,
A. Ruter