Crimegame nog in belangstelling?

• Beste CP'ers,

Hierbij eventjes een kleine vraag met betrekking tot de crimegames van tegenwoordig, die eigenlijk al te veel zijn gestart.

Zijn deze games nog in de belangstelling van een bepaalde groep mensen. Of zeggen jullie van; Nee, voor deze games is geen belangstelling?

Wil namelijk een leuke unieke Crimegame gaan beginnen. Aangezien ik mijn PHP skills wil gaan uppen. Graag eerlijk antwoord.

Groetjes,
    SvenB:cheer:

• Natuurlijk zijn ze nog in belangstelling, kijk maar naar streetmaffia/bulletstar/maffiabaas/maffiaway etcetera

Vraag is niet of ze nog in belangstelling zijn maar of jouw game aantrekkelijk voor leden zal zijn.

• Ik zeg doen maar niet een zoals die nu veel voor komen met power, rangvordering,... Probeer iets anders ik ben bezig met de crimz source om te bouwen samen met een vriend en ik wil van die source niet een klassieke maken maar een originele eentje die niet vaak voorkomt.

Ik wens je veel succes met je project! ;)

• Laatst heb ik samen met een onderzoek bureau een onderzoek laten doen bij de jeugd. Hieruit is gebleken dat er nog wel interesse naar is maar dat er te veel zijn en dat er weinig zijn die zich echt onderscheiden. Wij zijn achter de schermen al 2 jaar bezig met proberen een criminalsgame op te zetten met veel uniek opties. Dus als u wat wilt moet u een game op zetten met veel unieke opties en niet zo'n standaard game.

• Je moest is zien wat voor soort spellen er in de top 5 van Dutchleader staan... Echt dramatische spellen regelrecht van open sources, gecombineerd met alle kleurtjes van de regenboog in teksten en menu's. Voorbeeld: http://www.beagangster.nl/ demodemo en demodemo.

Kortom, als je je best doet op iets vernieuwends dan kan je hier zeker ver mee komen. Laat je fantasie gaan en begin bij een unieke en strakke design!

• lol ProjectB , die site's van Dutchleader falen egt -.-

snap niet wat mensen aan dat geven ..

Ik ben zelf nu heel mafiaroots.nl na scripten met nieuwe update's
    van Crimeclub.nl zelf met Uitroeien ect ...

naja een site beginnen is maklijk maar je moet omgeving hebben..

• Mensen met de volgende instelling:

Citaat

Ik begin aan een game nu, en heb het zo snel mogelijk af om geld te verdienen.

Deze mensen zullen er niet komen om een goede game op te zetten. Wanneer je een game opzet gaat het eigenlijk in 3 of meerdere stappen.
    De eerste stap is zoveel mogelijk informatie vergaren over het onderwerp/thema van het spel. Zorg dat je het onderwerp/thema voldoende genoeg kent, wanneer dit zo is zal het veel makkelijker zijn om unieke optie's te maken.
    Vervolgens komt eigenlijk een geheel concept opschrijven op kladbladen of word. Dit even aan de kant laten liggen en het elke dag opnieuw doornemen, zo zorg je ervoor dat je het elke dag anders zal bekijken en dus dat er veel dingen geschrapt worden of net bijkomen!
    Na die stap kan je beginnen met een uniek design te bedenken en te realiseren. Laat dit design ook bekijken door verschillende mensen die je vertrouwt.
    Na deze stap kan je beginnen met het scripten met je kladversie er naast!

Na het scripten bekijk je alles nog eens en zie of je nog een aanpassing kan doen, zorg er ook voor dat de spelers een uitdagende gameplay hebben. En niet eentje die alleen te winnen is met credits kopen.

Als laatste stap laat je er een groep beta-testers op los en bekijk je hun reacties.

Hopelijk heb ik je genoeg geholpen?

• ik vind persoonlijk van niet er zijn zo veel maffia games waar van meer als de helf niet loopt ! kijk is naar iets nieuws zo als pokemon area die kan nog wel groot worden zijn er niet veel van
    :cheer:

• Citaat van whoops

ik vind persoonlijk van niet er zijn zo veel maffia games waar van meer als de helf niet loopt ! kijk is naar iets nieuws zo als pokemon area die kan nog wel groot worden zijn er niet veel van
    :cheer:

Pokemon? Het spel/programma is ook duidelijk over zijn hoogtij dagen heen.

Wil je uniek zijn in deze tijd zul je toch echt zelf iets leuks moeten bedenken. Dit mag best te maken hebben met gangsters of de mafia, als je het maar anders weet te brengen als de crime games van tegenwoordig.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!