Posts by XDSkyress

    forum_cats is er net wel cms_forum_cats en die heb ik al ingevuld dat is voor de hoofd categorieen zoals hier:
    Algemeen
    Scripting & programmeren
    Marktplaats
    Overig
    (Maffia)games


    maar waar ik deze toevoeg:


    Nieuws & mededelingen
    Ontwikkeling CriminalsPoint
    ...
    die bedoel ik

    In de database staat :


    cms_forum_cats


    dat is om de hoofd categorieen toe tevoegen en wrs is dan categorieen om eentje eronder te zetten waar leden dan hun topics inzetten


    Maar als ik dit invul komt er niets te staan(bij categorieen)?
    begrijp ik iets verkeerd?


    id: 1
    titel: Test
    beschrijving: Dit is voor test
    soort: Algemeen


    doe ik iets fout?
    mijn site:



    http://script-world.giovanniko…ex.php?sg=forum/index.php


    Als je me kan helpen alvast bedankt
    Misschien iemand die veel ervaring heeft met deze source mag contact opnemen met mij waar ik bijkan voor een vraag als ik dat nog heb.

    Ik heb verschillende dingen geprobeerd ik heb het ook op een andere plaats proberen zetten maar telkens kwam dezelfde fout!


    Zoals eeyk zegt is het gelukt!
    Bedankt nu mag hier voor mij een :slotje: op

    Ik zeg doen maar niet een zoals die nu veel voor komen met power, rangvordering,... Probeer iets anders ik ben bezig met de crimz source om te bouwen samen met een vriend en ik wil van die source niet een klassieke maken maar een originele eentje die niet vaak voorkomt.


    Ik wens je veel succes met je project! ;)

    Ja, dat is allemaal al goed maar ik zoek iets voor de webfanaat-s source want deze laat de image niet zien in de admin panel


    dit is de pagina:


    Ja, ik had hem er toegelijdt en vroeg hem maar hierover gaat het niet het gaat erover of iemand een poll pagina heeft die ik in die source kan inbouwen en over het helpen aan de admin pagina van de webfanaat source.

    Het onderste gedeeldte wel bovenste gaat over Pokemon-area die een vriend overkochte van Jonathan Visser


    Maar nu geeft de webfanaat-sg source geen fout aan alleen laat hij de image niet zien

    Ik ben opzoek naar een paar pagina's voor mn site (http://www.pokemon-area.com) Ik heb iemand hooren zeggen dat deze source gratis te downloaden is terwijl dat dan illegaal is.
    weet iemand waar zodat ik een kijkje kan nemen


    en ik zoek deze pagina's


    -Poll script ( ook admin pagina om deze te beheren )



    Ook geeft mijn andere site script-world op de admin pagina dit weer:

    PHP
    Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';' in /home/xdskyress/domains/script-world.giovannikosman.nl/public_html/modules/beheer/index.php on line 51


    Hij geeft een fout bij een image denk ik?
    Dit is de pagina



    Als u me kan helpen hoor ik het graag!

    Ik ben opzoek naar een mooie community layout
    deze moet niet gesliced zijn en er mag vermelding zijn naar de maker ervan.



    Hiervoor is mijn budget rond de €5 ( sorry voor de lage prijs )
    Meer info kan altijd via pm

    ? hoe kom je bij XD001 en Skyress?


    Ik ben de grote broer van nick12305?


    - ban omzeilen hoezo? ik meen dit hoor! ik heb geen dubbel account


    - dubbele accounts lees hierboven
    - leden van CP stelen wat bedoel je daarmee
    - geen toestemming ??

    Ik ben opzoek naar iemand voor men community site die ik aan het bouwen ben ( webfanaat source ).


    Ik zou graag hebben dat deze persoon in de crew van de site ook komt en dit kan:


    PHP
    php
    (x)html
    desing
    javascript
    
    
    deze talen hoeven niet maar toch zeker wel kenis van php

    @Hood


    Not Found


    The requested URL /admin-webtiger.doc was not found on this server.


    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.


    Apache/2 Server at http://www.devow.nl Port 80

    Ik kan maar niet vinden hoe ik in de admin opties geraak in de webtiger source


    Er staat in script

    PHP
    begintabel("Link admin", $thema);
    if(functie() < 2){
        echo "U bent niet bevoegd om in de admin te komen!";


    Ik heb me dus overal bij admin controle op 2 gezet maar kan er nog steeds niet in?