Beste,
Momenteel ben ik bezig met mijn eigen crime die ik optimaal wil laten draaien. Dus wat dacht ik, ik ga een nieuwe ingame + outgame lay-out maken en herscript alles. Tot nu! Het scripten gaat me wel lukken maar helaas het designen niet. Dus het volgende...
Ik ben op zoek naar verschillende mensen die mij kunnen helpen om mijn website er fantastisch uit te laten zien en te werken.
Wat zoek ik?
Ik ben op zoek naar een designer en een tester. En natuurlijk niet te vergeten de investeerders.
En naar scripters.
Designer:
De designer zorgt ervoor dat er een ingame + outgame lay-out wordt gemaakt. Deze moeten uniek zijn, en er dient dan ook geen kopie's van gemaakt te worden. Hiervoor wordt een contract opgesteld. Ook dient de designer ervoor te zorgen dat hij/zij de lay-out zowel sliced als based. Dat houdt dus in als de designer niet kan slicen/basen dan dient hij iemand te vinden die het doet
Testers:
Testers kunnen zich alvast aanmelden, zodra de source af is geef ik een demo aan de testers. Die de game dus kunnen controleren op fouten/bugs. Deze diennen dan ook een rapport op te maken, over de fouten die hij/zij gevonden heeft. Hier wordt dan aan gewerkt. Waar de tester rekening mee moet houden is dat hij/zij wel 10 tot 20x gevraagd kan worden om te testen. Dit omdat als je bugs eruit haalt er weer sommige bugs kunnen ontstaan.
Investeerders:
Investeerders zoeken wij die geld willen geven of andere dingen die wij goed kunnen gebruiken. Denk jij dat wij goed genoeg over komen en wil jij ons helpen! Meld het dan gelijk en meld wat je voor ons kan doen
Scripters:
Ik zoek momenteel 3 scripters, die ervaren genoeg zijn dat ze een script vanaf het 0 punt kunnen maken. Mijn bedoeling is namelijk om Crimepatrol dus vanaf 0 opnieuw te maken.
Vergoeding?
Natuurlijk zit er een vergoeding in. Dit komt aan het einde van het project omhoog. Aangezien ik nu veel leden hebben. Die honderden euro's uitgeven aan callcredits wil ik de callcredit's zoveel mogelijk in de nieuwe versie onder de aandacht brengen. Zo bouwen wij winst op!
Hoe weet ik dan of jij winst maakt?
Heel makkelijk! Ik werk via mollie, een prahctsysteem en alles werkt naar behoren. Iedereen die meewerkt zal dus ook de logingegevens krijgen van mollie. Zodra de uitbetaling wordt gedaan kan je dit op de Mollie site lezen. Je ziet dus ook direct wat er is uitbetaald. Iedereen dient dus aan het einde van de maand zijn/haar rekeningnummer op te geven. Zodat het bedrag verdeeld kan worden en direct kan worden gestort op jou rekening. (Het geld wat binnenkomt zal de eerste 10 maanden er niks van naar mij gaan!
Indien je intresse hebt, wil ik graag je ervaringen weten en wat gegevens van je zoals je naam en leeftijd. Tevens dien je ook vaak en lang genoeg online te zijn en of beschikbaar te zijn.
Coaching?
Ik ben de coach en stuur jullie dus aan. Ik geef jullie de opdrachten indien de vorige opdrachten zijn afgerond. Het team moet zichzelf eerst leren kennen en goed met elkaar overweg te gaan. Tevens als je iets niet kan/wil of er zijn problemen binnen het team, worden de werkzaamheden stil gelegd. En zal dus eerst alles recht gezet te worden. Indien je iets niet kan/wil, zeg dit dan dan bespreken we samen wat je niet kan of wat je wel kan gaan doen;). Als je iets niet zint aan mij of aan anderen wees dan ook gewoon eerlijk tegen elkaar.
Zo kunnen wij met zijn allen een sterk team vormen.
Met vriendelijk groet,
A. Ruter