Fansite?

  • Beste CP'ers,


    Ik ben van plan op zeer korte termijn te beginnen met een fansite die bedoeld is voor de bezoekers van de efteling.


    De efteling grenst aan mijn achtertuin. Beschik over een abonnement om soms eens een bezoekje te brengen. En kan al het nieuws wat er in het park is snel brengen.


    Ik wil dus eigenlijk een echte fansite gaan ontwikkelen. Alleen wat voor iets hebben jullie ingedachte als je een FanSite heb. Wat moeten bezoekers op een fansite kunnen doen. Wat verwachten jullie als ik de vraag stel:


    Wat verwachte jullie op een Efteling-fansite?


    Ik hoor het graag van jullie!


    met vriendelijke groeten,
    SvenB :cheer:

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Tja je kan een discussie forum starten en dan trotse bezoekers van het pretpark kunnen probeeren te lokken. Dat is natuurlijk wel lastig maar je zou bijvoorbeeld een leuk visite kaartje kunnen maken en die op de parkeer plaats onder de ruitenwissers doen.


    En zo mischien een leuk bezoekers aantal krijgen , maar verdiensten zal je niet veel krijgen denk ik aan.

  • Tip 1: Neem contact op met De Efteling B.V. over uw idee en vraag of zij u toestemming geven.
    Tip 2: Indien deze toestemming er is, kan je een erkende Fan Site maken. En zet er dan ook een Discussie Forum bij op.
    Tip 3: Doe eerst tip 1 en dan tip 2

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!