Beginner

  • Beste mensen,


    Ik heb sinds kort eens gewerkt met Adobe Dreamweaver, Flash, Illustrator, Firework, Photoshop, alles wat met Adobe te maken heeft.


    Maar nu wil ik wel eens tijd vrij maken voor een eigen layout te maken. Hierbij wil ik wat hulp krijgen van mensen die graag tips willen geven hoe ik het beste een layout kan maken, ik heb wel wat onderling gepraat met mensen en op internet gezocht maar ik heb toch een ideë dat jullie hier handiger in zijn. Zouden jullie mij alsjeblieft wat tips willen geven hoe ik het beste een layout kan maken.


    Bedankt


    Ik hoop dat jullie me echt willen helpen en wie weet heb ik na de vakantie wel een mooie layout die ik dan natuurlijk wel ga vrijgeven aan jullie.


    MVG: Mitch

  • Mitch, ik wil je wel helpen.
    Ik zal via pv mijn msn sturen.
    Paar dingen die je kan gebruiken:
    Begin altijd standaard met een nieuw photoshop-bestand van de grote: 900px breed en 1000px hoog.
    Dat zijn de standaard waarden.
    Als achtergrond zwart, grijs en andere donkere kleuren nemen voor crime-layouts.
    Kijk ook eens op google, naar andere websites, zodat je wat inspiratie opdoet.

  • Citaat

    Maak een begin & dan kunnen wij wat tips geven wat er bij kan enz is toch beter? :)


    Inderdaad, maak een layout, zet het dan op criminalspoint en vraag punten te geven met tips.
    Zo weet je wat je misdoet en waar je aan kan werken.

  • Ok is prima ik begin er nu wat aan te doen en dan plaats ik het even op Criminalspoint


    Ojah en trouwens ik heb je ook toegevoegd op msn.


    MVG: Mitch

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.07.09 16:27:46:
    Kan ik ook werken met Webdesign pro 3 ????

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.07.09 16:31:38:
    DeWilde ik heb iets gemaakt maar ik wil even check of ik al goed begin?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.07.09 17:28:26:
    Ik heb zojuist even snel een nieuwe layout gemaakt maar nu is mijn vraag hoe kan ik dit even op criminalspoint.com zetten.


    MVG: Mitch

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!