beste programmeur

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van Guitar

    Wat heeft design met programmeren te maken?



    Ik wou hetzelfde net zeggen. Maar ik neem dat hij HTML bedoelt of CSS, maar dat zou weer onder scripten vallen naar mijn mening.


    Maar wat is hier het praktisch nut van?

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Denk dat je dit moeilijk kunt gaan vergelijken,


    De ene scripter is zeer gevorderd in HTML en de andere in PHP en zo kun je het lijstje nog heel lang maken. Mij maakt het weinig uit wie in het algemeen de beste scripter zal wezen onder ons. Ik ga er gewoon van uit dat iedereen hier zijn vaardigheden heeft.


    Gezien het feit dat ik een crewlid ben en omdat ik niet iedereen zijn programmeer vaardigheden weet ga ik niet stemmen.


    Ik laat het topic open, indien er wel serieuse reacties worden gegeven en ook duidelijke uitleg waarom je iemand goed vind of waarom je niet zal stemmen.


    (getypt vanaf mobiel)

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Ik ben de beste!
    [offtopic]de slechte misschien wel :)[/offtopic]


    Er zijn veel goede scripters gegaan die erg goed waren.
    Ik zelf denk dat de gene met de meeste ervaring wel K.Rens is, Die doet het al zo lang maar heeft ook wel goede collega`s.

  • Waarschijnlijk zal het degene zijn die het meeste ervaring heeft of elke dag programmeert.
    Ik zelf heb nu door dit topic een lijst met wie ik vind die best goed en netjes script.


    *Koen(K.Rens).
    *KillingDevil.
    *BrokenTrack.
    *Darsstar.
    *Lars(L. Groot).


    [offtopic]Dit betekent niet dat hun de beste zijn maar dat ik hun best goed vind scripten.Ook geven ze goed advies etc.[/offtopic]

  • Arendjee is de beste ;-).


    Hij is jong enkele jaren ervaring.
    Maar Kent alles van php, html, sql, Mysql, Mysqli, jc, jquery en nog veeeeel meer.
    Maja ken de anderen niet offcourse en zoals eerder al vermeld.
    lijsje kan lang worden :d


    Maar Voor mij is het arendje.
    want een scripter moet betrouwbaar zijn ook ;)

  • Ik vind dit een beetje apart om hier op te gaan stemmen. Ik denk namelijk dat je dat niet kan zeggen, niemand weet hoe ik script, dit geldt hetzelfde voor nog een aantal andere mensen. Ik denk idd dat K. Rens de meeste ervaring heeft, maar of hij daarmee ook de beste is weet ik niet.


    Iedereen heeft zijn eigen stijl van scripten, maar dat iemand een bepaalde stijl gebruikt, zegt niet dat het andere minder goed is.


    Ik ga hier dus ook niet op stemmen. Als je een wedstrijd wilt houden zul je iedereen een zelfde script moeten laten schrijven en een jury in moeten stellen, die zelf niet mee doet aan de wedstrijd ;)

  • Aan het gemiddelde hier zul je denk ik twee a drie uitschieters hebben boven de rest, maar er is in het algemeen al te weinig werkelijke scripting hier, dus over "wie is de beste" valt niet te praten.

  • Jullie lijstjes kloppen voor geen meter..

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Citaat van Yoichi

    Aan het gemiddelde hier zul je denk ik twee a drie uitschieters hebben boven de rest, maar er is in het algemeen al te weinig werkelijke scripting hier, dus over "wie is de beste" valt niet te praten.


    Er zijn hier toch echt een aantal mensen op dit forum die een succesvolle eigen bedrijf hebben in webdevelopment en heel veel websites hebben geschreven ;) Ben het er dus niet mee eens dat je zegt dat er weinig gescript wordt.

  • diestro,


    Helemaal mee eens ;). Qua ervaring en kwaliteit staan NielsB, Killingdevil en Patrick zeker hoog. K.Rens eigenlijk nooit iets van gezien/gehoord dus daar kan ik niet over oordelen. Wel geeft Koen goed advies en beheert hij veel websites uiteraard ;).


    Zelf vind ik dat ik redelijk kan scripten, maar dat ik zeker niet tot de top behoor. Ik kan bijvoorbeeld nog niet object georienteerd programmeren of met heel veel functies werken. Ik denk dat ik wel boven het gemiddelde sta maar ik wil mezelf zeker niet al te hoog inschatten. Veel gebruikers die doen zich misschien wel slechter voor dan ze daadwerkelijk zijn en van velen heb ik nooit werk gezien dus ;).


    Wil je dit objectief doen dan zul je iedereen een bepaald script moeten laten schrijven en kijken hoe dit er uit komt qua uiterlijk, coding en veiligheid met een onafhankelijke jury uiteraard.


    Wel sta ik ergens bovenaan met de meeste gemiddelde tekens per post (en posts zelf natuurlijk) maar dat komt ook weer door moderatorschap, dan post je bijna nooit 4 woorden en dat was het :P.

  • Citaat van diestro

    Er zijn hier toch echt een aantal mensen op dit forum die een succesvolle eigen bedrijf hebben in webdevelopment en heel veel websites hebben geschreven ;) Ben het er dus niet mee eens dat je zegt dat er weinig gescript wordt.


    Weinig, zei niet geen.
    Maar dan alsnog, heb jou hier nog geen complexe problemen zie oplossen of rijen scripts zien posten, dus valt niet over te oordelen.

  • Wanneer je een wedstrijd zal houden, bijvoorbeeld een script welk opensource is dus voor iedereen, dan kun je kijken wie het nou als beste doet. Maar letop er zijn genoeg mensen met de ervaring en kwaliteiten wie dan niet mee zullen doen.


    Overigens heb ik heel vaak hulp gehad van Darsstar en schat ik de kansen in dat hij samen met Killingdevil toch de beste 2 zijn. ;) Dit is gebaseerd in de loop van de jaren, dat ik hier actief was en hulp van ze heb gehad.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Laten we dan een wedstrijd houden?
    Wie de beste maffiasource maakt:
    Lay-out, images, scripten allemaal zelf doen?

  • Dit topic is echt te belachelijk voor woorden.
    Waarom zou je hier overigends een topic voor willen starten? niemand hier is beter dan een ander. iedereen heeft moeten leren en tijd + veel leren + proberen + ervaring maken je op den duur een goeie programeur.


    @XD001 - waarom kom jij op vele topics waar ik kijk met een wedstrijd? Ik ben al lange tijd geleden gestopt met "Maffia Sources" omdat hiervoor vrij weinig animo is (mijn mening).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!