Hallo,
ik wil jullie er allemaal opwijzen dat alleen Diverselab en Diggiamo rechten hebben op de verkoop van PWYL.
PWYL word op dit moment niet meer verkocht en alle mensen die deze bezitten staan bij de heer M Valentijn in een .pdf weergegeven.
Mensen beweren dat dit gratis te download is??
Nee, hij heeft hier wel op Criminalspoint gestaan maar daar heeft Koen zonder het nog maar gezien te hebben problemen mee gekregen. Mensen die dit nog 's zien zouden dit moeten melden en als ze hem dan alsnog gaan gebruiken worden er verdere stappen ondernomen.
En nog even het bewijs stuk..
Meneer az beweerde dat hij doorverkooprechten had en stuurde mij zelfs een tekst document toe. Wel moest hij even zijn usb pakken waar die dan tussen tijds kladblok zelf opende.
Zoals je op de screenshot ziet is hij vandaag als laatst gewijzigd om 10:40 / gemaakt. Verder zat er in dit stuk ook een paar grote typ fouten en er stond in dat er doorverkoop rechten waren wat al echter niet kan.
Bewijs van eigenaar van PWYL
natuurlijk, hier heb ik ook navraag gedaan:
En tot slot;
tot slot wil ik jullie ook het zogenaamde bewijs stuk laten zien en wil ik jullie er op attenderen dat meerdere mensen dit misschien doen.
waaraan herken ik nep bewijs;
1) iedereen die doorverkoop bewijs levert die niet voor Diverselab of Diggiamo werkt.
2) tekst met veel spelfouten
wees zorgvuldig en koop hem van niemand die je niet vertrouwd. de PWYL source is op dit moment niet meer te koop!
Ik hoop dat ik jullie voldoende op de hoogte heb gesteld en geef hier dus ook aandacht over deze criminal. Vooral omdat wij hier op CRIMINALSpoint zitten waar veel criminals worden uitgewisseld. Ik dank jullie allen voor het lezen van deze tekst.