• Ledendossier van:
    BrokenTrack


    Ook bekend als:
    mask


    Persoonsgegevens (voor zover bekend):
    Naam: Tim
    Leeftijd: 18
    Emailadres(sen): {email}
    IP-adressen: {ips}


    ---


    Geschiedenis:
    Hieronder staan alle voorvallen die rondom deze gebruiker spelen/hebben gespeeld.


    Gebruiker heeft een geschiedenis van overal waar CP voor staat onderuit halen. Vaak (onnodig) kritiek geven. Het vervelende is dat hij het altijd nét op het randje van wat wel en niet kan doet.


    Opgelegde sancties:
    Hieronder staan alle sancties die deze gebruiker al heeft moeten doorstaan.
    Nog niet. Wel een waarschuwing gegeven: http://www.criminalspoint.com/pb/lees/86137.html


    Hoe te handelen bij dit lid:
    Wanneer hij de regels in het vervolg overtreedt, straffen met banpunten zoals gebruikelijk. Wat betreft regel 1.7 (geen laster voor CP) zeker consequent straffen. Vermeld de gegeven straf hier, dan praten we verder over het vervolg.


    Overige opmerkingen:
    {overige opmerkingen}


    ----
    Plaats hieronder in de reacties alle lopende zaken en opmerkingen rondom deze gebruiker. Maar: zorg ook dat dit startbericht actueel blijft. Zo kan ieder teamlid in 1 oogopslag zien wat er allemaal speelt rondom dit lid.

  • In overleg met L.Groot hebben wij besloten BrokenTrack nog één kans te geven op CP. Hij is gisteren voor 20 uur verbannen, en mag nog terug komen zodra die verlopen zijn (vandaag om 17 uur).


    Bij een volgende misstap krijgt een permanente ban van CP en de DiMoWeb server.


    Die permanente ban graag wel hier bespreken. Ik wil niet dat hij verbannen wordt voor een verkeerde topictitel.. (of misschien juist wel? Haha)

  • Haha! Hoe graag ik hem ook weg wil hebben, vind ik wel dat hij een eerlijke kans moet krijgen8-|


    Het is een vreselijke zeur, irritante giertank met een bovenal gefrustreerde houding.
    Maar... Zo af en toe heeft hij een punt!


    Zo zijn er leden die van alles willen, maar niets doen.
    Zo simpel is het, BrokenTrack wijst ze daar elke keer op. Ook al gaat dat dan weer offtopic. Een punt heeft hij wel.


    VB; De regels, niemand van de leden neemt de moeite om met op- en of aanmerkingen te komen. Hij wel...




    Ik sta volledig haaks op BrokenTrack, maar een eerlijke kans moet er zijn;)

  • Dat hij een goede programmeur is wil echter niet zeggen dat hij de regels aan zijn laars mag lappen. Ongeacht niveau of inzet verwacht ik dat ieder lid door ons op dezelfde manier wordt behandeld.

  • Klopt. Zolang hij het goed onderbouwd en op de juiste manier brengt, is er niets mis. Maar zodra hij tegen een besluit van een teamlid ingaat, zoals in het geval van L.Groot, dan gaat hij wat mij betreft te ver. Maar dat moet L.Groot zelf ook nog maar even toelichten.

  • Goed, om even antwoord te geven op vragen:
    BrokenTrack irriteert me al weken, zo niet maanden met zijn bijdehandse opmerkingen die meestal anti-cp zijn of juist de TS of een persoon in kwestie beledigt / zwart maakt.


    Gisteren was het weer raak. In een topic vroeg de TS over cronjobs. Hierop plaatste Ferhat een reactie met alleen de url cronjob.nl erin. Hier heb ik op gereageerd (in PB en een edit in de reactie) dat gelieve in het vervolg meer informatie te melden dan alleen de url.


    Na twee uur gaat BrokenTrack doodleuk een reactie plaatsen met alleen de tekst "google.nl" erin. Dan ga je wat mij betreft te ver en lok je me dus gewoon uit. Dat kan ik niet uitstaan en mede door andere daden van hem de laatste tijd heb ik hem toen direct verbannen.


    Wanneer meer informatie gewenst is dan hoor ik het uiteraard graag.

  • Citaat van Willem

    Lodewijk, is het niet de bedoeling dat de moderatoren eerst naar de super moderatoren moeten toe stappen inplaats gelijk naar projectleider.


    Voel me een beetje alsof ik hier zit voor spek en bonen.



    In dit geval was het een urgent gevalletje. BrokenTrack trad buiten de regels en (na snel overleg?) is besloten BrokenTrack te verbannen.


    In principe hoort een MOD naar de SMOD te stappen, en indien nodig naar een van de beheerders.
    Maar als de beheeders / SMOD offline zijn dan zal er een stapje hogerop gekeken moeten worden. (Lodewijk was in dat geval aanwezig, daar ga ik vanuit!)


    Kortom:
    MOD communiceert naar SMOD.
    Maar als dat (al dan niet tijdelijk) niet kan, moet er hoger gekeken worden.


  • Ik ben eigenlijk continu online dus is slap excuus. vind ik persoonlijk zelf. Maja ik vind het niet erg hoor als ze zich te belangrijk voelen en graag naar beheerders/projectleider willen gaan is goed hoor.


    Lekker rustig vrijwilligerswerk voor mijn dan in iedergeval.


    Nu back ontopic.


    Wat betreft brokentrack mag wat mijn betreft verbannen worden met ze negatieve uitspraken overal op, het duiveltje van CP zo noem ik hem zelf al.


    Reden: Hij kan alles maken maar wordt niet perm verbannen.

  • L.Groot heeft BrokenTrack op eigen inzicht verbannen, vervolgens ben ik na een klacht van BrokenTrack's verhaal gaan halen bij L.Groot, en zo kwamen wij samen tot een oplossing.

  • R-Mijnten,
    Even voor de duidelijkheid: er was geen super moderator online toen. Echter ook geen projectleider dus ik heb de persoon in kwestie direct verbannen (gezien verleden en notities en daad). Later ging de persoon in kwestie klagen bij Lodewijk en zo kwam het weer bij mij en in dit topic.


    Over het IP ban script: ik wil hier wel even naar kijken als jullie geen tijd hebben.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!