Tussencheck zwem-tijden.nl

• diestro,
    Het schijnt dus dat mijn website gzip als output geeft, alleen kan ik dit helaas nergens terugvinden. Wat ook op de website die jij gaf wordt gezegd is dat het aan Chrome ligt dus die strekking houd ik in ieder geval gewoon vast. Mocht ik een fix tegenkomen dan wil ik die uiteraard toepassen maar het is niet het meest belangrijke en daarnaast meer een cliëntside bug.

Dit scheelt mij namelijk wel dataverkeer en siteload dus ja..

• Klopt, maar op het moment dat Google Chrome een fout heeft en zelfs de meest vervelende browser IE niet dan kan ik er weinig aan doen. Tenzij iemand een link met een fix heeft uiteraard of ik moet het zelf toevallig tegenkomen maar tot die tijd laat ik het zo aangezien ik liever het product zelf bewerk.

Op de website die Diestro gaf staat overigens wel een fix dacht ik dat je kan aanpassen in de instellingen van Google Chrome. Het is overigens wel erg grappig dat ik met Windows 7 en Google Chrome 17.0.963.56 het niet heb dus ik denk dat het puur aan de Google Chrome i.c.m. Windows XP ligt.

Hoeveel procent van de bezoekers zouden en Windows XP en Google Chrome met deze fout hebben? IE is nog steeds de meest gebruikte browser dus ik ga er vanuit dat het percentage onder de 10% ligt en dus vind ik dat ik me er niet druk over moet maken en continu naar een oplossing moet zoeken.

• [offtopic]

Citaat van zwpgangster

ik gebruik windows 7 met de nieuwe google chrome en heb de fout ook?dus wel raar dan, maar goed! is niet mijn website dus!

Dat vind ik een beetje een rare opmerking die je hier neer zet.. Het is een Forum om elkaar te helpen, dus als je de topic starter er niet mee helpt reageer dan niet..[/offtopic]

@Lars
    Ik bedoel inderdaad dat de trainers een overzicht hebben van de beste zwemmers in hun team oid.

• [offtopic]Omdat het mijn eigen topic is ga ik geen reacties verwijderen maar ik heb een report aangemaakt inderdaad.[/offtopic]

@Kurene,
    Leuk idee ik zet het op de lijst van ga ik het vandaag of morgen realiseren. Bedankt voor het delen van het idee!

@Iedereen die Google Chrome gebruikt,
    Ik heb Google zelf een e-mail hierover gestuurd dus ik wacht het even af maar nogmaals: dit is een fout in HUN codeerwerk en dus kan IK er bijna niets aan wijzigen.

• diestro,
    Ik weet dus niet waar het door komt aangezien ik niets geks in de code zie...

@Maviose,
    Dankjewel, heb je nog tips?

UPDATE: Snelste tijden zit in het systeem. Daarnaast heb ik de jQuery UI Button over de gehele website toegepast. Hopelijk valt dit beter in de smaak dan de standaard submit buttons. Verder heb ik de zoek balk weggehaald, aangezien die nutteloos was. Misschien dat ik op die plek nog een afbeelding zet voor de opfleuring.

Ergens deze week ga ik verder aangezien ik een druk werkrooster heb op Center Parcs vanaf maandag dus als ik een gaatje vind ga ik er weer aan werken maar naar verwachting is dit ergens vrijdag..

UPDATE: Als zwemmer kunnen de tijden nu in PDF en XLS formaat gedownload worden. Daarnaast nog wat jQuery toegevoegd en een paar icoontjes.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!