Tussencheck zwem-tijden.nl

  • Beste,


    Sinds kort ben ik gestart met zwem-tijden.nl. Deze website levert (als het af is) software aan zwemclubs die het mogelijk maakt om zwemtijden geordend op te slaan en daarnaast een kleine administratie.


    Momenteel bevat de website de onderstaande onderdelen:
    - In/uitloggen.
    - Zwemtijden zien in grafiek en tabel (alleen wanneer ingelogd als zwemmer).
    - Zwemtijden kunnen downloaden in PDF en XLS formaat als zwemmer.
    - Gegevens pagina.
    - Een administratiepaneel voor trainers met o.a. een tijden toevoeg/bewerk/verwijder pagina en een tijden formulier toevoeg/bekijk/verwijder pagina incl. PDF.
    - Een administratiepaneel voor bestuursleden waarin zwemmers en trainers aangemaakt, gewijzigd en verwijderd kunnen worden en zwemgroepen kunnen worden aangemaakt en gewijzigd/verwijderd.
    - Volledige SEO.
    - Groepen systeem, gebruikers kunnen eenvoudig zwemmer of trainer van een groep worden gemaakt. En bevat daarnaast info over de trainingstijden die aan de zwemmers/trainers worden getoond.
    - Veel gebruik gemaakt van jQuery (komt nog meer naarmate de tijd vordert).
    - Systeem werkend d.m.v. slechts één map met alle bestanden (record in database aanmaken en een nieuwe club kan in het systeem komen).
    - Geprogrammeerd volgens de W3C standaarden.


    Wat komt er nog?
    - Een andere layout bij voldoende interesse in het systeem door zwemclubs.
    - Een gebruikers verwijder optie voor bestuursleden.
    - Een optie om tijden te downloaden in PDF en XLS formaat voor zwemmers en trainers.
    - Een optie om in te kunnen loggen als iemand die onder jouw staat (trainer naar zwemmer, bestuurslid naar trainer en zwemmer).
    - Een overzicht voor de trainer met de snelste zwemmer per slag gemiddeld gezien.
    - Een groepen aanmaak en wijzig/verwijder (indien geen leden meer) optie voor bestuursleden.


    Graag zou ik jullie mening willen hebben en goed geformuleerde feedback waar ik wat mee kan.


    Waar kan ik het zien?
    Een demo is te vinden op:
    http://criminalspoint.zwem-tijden.nl
    Er kan daar ingelogd worden als zwemmer met:
    Login: Zwemmer
    Passw: zwemmer


    En als trainer met:
    Login: Trainer
    Passw: trainer


    In de demo is de mogelijkheid om het wachtwoord te wijzigen uitgeschakeld. Op het moment dat je als trainer een zwemmer in moet geven, typ dan gewoon "zwemmer" in. De jQuery autocomplete zal hem eventueel nog corrigeren.


    Alvast heel erg bedankt, ook namens mijn zwemvereniging!


    Met vriendelijke groeten,


    Lars Groot

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Beste Joyeria,


    Dankjewel voor je feedback! Momenteel maak ik nog gebruik van een gratis layout. Ik ga over een weekje peilen bij andere zwemclubs of hier een beetje interesse voor is en dan laat ik een unieke layout ontwerpen.


    De grafieken worden gemaakt met de JavaScript Google Chart API. Voor meer informatie zie http://code.google.com/intl/nl-NL/apis/chart/.


    UPDATE: Vanaf nu is het mogelijk om eigen ingevoerde tijden en tijd formulieren te verwijderen.

  • Dat is zeker een leuk idee!


    De site werkt snel en is overzichtelijk.
    Een andere layout zou zeker niet misstaan.


    Wat je misschien er nog bij kunt maken is bijv. dat mensen de tijden kunnen downloaden in een spreadsheet (bijvoorbeeld Excel)


    8/10

  • Dein,


    Dankjewel voor je review.
    Ik zal er inderdaad even naar gaan kijken, zal ik dan Excel doen en een PDF versie? Layout volgt nog, ik heb net naar 15 zwemclubs een mail verstuurd om te peilen wat de interesse is dus dat wacht ik even af.


    Ik heb net het "bestuur" gedeelte gemaakt. Mensen met de bestuur rank kunnen nu gebruikers (alleen zwemmers of trainers) aanmaken en wijzigen. Verwijderen volgt nog.


    Startpost is aangepast.

  • Perry,
    Behalve dat die website er een beetje buggy uitziet is dit systeem ook bedoeld ter leden administratie en kunnen tijden ook ingevuld worden voor oefen doeleinden (oefen wedstrijden in de les bijvoorbeeld of club kampioenschappen) daarnaast komen er een aantal extra's bij en kan de vereniging zelf alles wijzigen en beheren wat wel zo prettig is.

  • Citaat van Perrytje11

    Leuk idee en leuk gemaakt, maar ik houd het toch liever bij http://rankings.knzb.nl omdat je altijd zeker weet dat alles erin staat en omdat sowieso alles bijgehouden wordt zonder dat je er iets voor hoeft te doen.


    Het ziet er inderdaad zwaar slecht uit, maar het systeem erachter vind ik wel fijn. We zullen zien hoe het eruit ziet als het af is :)

  • Het komt door google chrome wanneer je op een pagina klikt of optie dan krijg je een zip bestand

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.02.12 11:02:14:



    Al enig nieuws van de zwemclubs ben best benieuwd!

  • habib10,
    Ik heb nog niets ontvangen maar het is weekend..
    Dat met dat ZIP bestand is wel raar want ik hebt het getest in Chrome en IE waar het zonder ZIP werkt.
    Is dat bij meerdere sites zo dan? En welke versie / OS gebruik je? En wat zit er in dat ZIP bestand?


    Overigens, ik gebruik de laatste Chrome versie met Windows 7 64-bits..

  • nog steeds hetzelfde ik druk op inloggen en download die automatisch inloggen.gz, als je daarna nog eens drukt gaat die wel naar de pagina. Nadat je bent ingelogd is het precies hetzelfde.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!