Hallo allemaal
Ik heb een best moeilijke vraag (denk ik dan) ik heb al lang op google zitten zoeken mischien heb ik gewoon het verkeerde ingetypt maar kan het niet duidenlijk uitgelecht krijgen ik snap rand een beetje dat hij dan random doet
maar mijn vraag is eigenlijk Echt alleen als jullie tijd en zin hebben hoor! of jullie zijn deze 3 zinnen uit kunnen leggen wat er in zin 1 gebeurd in zin 2 en in zin 3 want dat snap ik niet echt en ik ben hard jah voor mij hard aan het leren dus ik doe wel mijn best hoor maar dit snap ik echt niet
Dit zijn de 3 zinnen ik weet dat ze groot zijn maar als jullie geen tijd of zin hebben geen probleem! ik ben al lang blij dat er criminalspoint is om mij te helpen en anderen natuurlijk!
$result = (($data->attack+$data->clicks*5)*rand(90,115) >= ($def->defence+$def->clicks*5)*rand(90,115)) ? 1 : 0;
$money = ($result == 1) ? (int)($def->cash*rand(40,75)/100) : (int)($data->cash*rand(25,40)/100);
$text = ($result == 1) ? Array("je hebt gewonnen!","gewonnen") : Array("je verliest.","verloren");
alfast bedankt voor jullie hulp! en sorry als ik wat onduidenlijk ben ik ben niet o goed in het beschijfen wat ik bedoel
of al ik direct raar reageer in mijn reactie niet raar vor boos ofzow hoor haha maar droog of heel blij of verbaast ik ben gewoon een beetje raaar dus vandaar dat jullie dat weten nouwja wat ik eigenlijk wilde zeggen dank jullie wel alfast
groetjes tim