DX Banditi V1?

  • Offtopic:
    Dorpsgek jij hebt die captcha verkocht want ik heb je op msn en jij bent de owner van MaffiaTijd.nl!


    Ontopic:
    Veel suc6 er mee:)

  • Citaat

    Dankje voor dit te zeggen!
    ik ga nu zelf beginnen om 'm in elkaar te zetten en dan vertaal ik 'm direct na het engels!


    je hebt dus een NL Download Link en een EN Download link :)


    Mischien kan je eventueel dmv database een meertalige optie maken:D

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.07.09 22:51:59:

    Citaat

    @ Az, je hebt een beetje gelijk..
    Maar er zit wel © op m'n eigen scripts.
    En die mag je er dus niet "uit" stelen.


    als t opensource is, dan mag t wel volgens mij, je kan eventueel r een common licentie troep er op zetten

  • Citaat

    @ Az, je hebt een beetje gelijk..
    Maar er zit wel © op m'n eigen scripts.
    En die mag je er dus niet "uit" stelen.


    Het topic is al een paar dagen oud, maar ok. Ik wil je graag even uit de droom helpen Lars. Copyrighten gaat niet zomaar kwakkeloos door alleen maar een C-tje te plaatsen. Als jij het openbaar beschikbaar stelt... Dan moet je een licentie toevoegen Lars. Bijvoorbeeld http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.0/deed.nl

  • Lees dan ook even bij Vrijwaring:


    Citaat

    De Commons overeenkomst is geen licentie. Het is slechts een handig hulpmiddel voor een beter begrip van de Juridische overeenkomst (de volledige licentie)- het is een vereenvoudigde (human-readable) weergave van sommige kernbegrippen. U zou het kunnen zien als een gebruikersvriendelijke versie van de onderliggende Juridische overeenkomst. Deze overeenkomst heeft geen juridische betekenis en haar inhoud is ook niet terug te vinden in de daadwerkelijke licentie. Creative Commons is geen advocatenpraktijk en verleent geen juridische diensten. Het verspreiden van, tonen van of verwijzen naar deze Commons overeenkomst roept geen juridische relatie met Creative Commons in het leven.

  • Citaat van dmbelt

    @Frenzo.. Heb jij niet ook heel toevallig iets gejat dan? Wat dacht je van de Bandis.nl layout? Als ik die nu overneem ga je dan ook zeggen dat ik jou layout heb gejat?


    Welke layout heb ik gestolen :O want volgens mij verzin je dit nu gewoon ter plekken!

  • Nee hoor.. Je hebt zelf ook de Bandias layout! OP Maffiatijd.nl En ja die is illegaal ja.. En idd die word niet zomaar vrijgegeven.. Gejat dus.. Ik trek mijn woord echter weer in als je de OSBanditi gebruikt.. Daar zit hij standaard al bij in dus.

  • Voor de laatste keer ik heb geen layout gejat, ik kan dat zelf ook, dus waarom zou ik dat dan stelen!!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!