is technisch gezien mogelijk.
en vormt geen enkel probleem dan kan er achter die uit de gc databank(gc) getoont worden.

GameColl stopt
-
-
-
Dat is natuurlijk wel mogelijk, toch denk ik dat dit voor verwarring gaat zorgen
-
Je kunt dan ze dan beter een nieuwe login laten uitzoeken voor op CP (gewoon inloggen met de DMW gegevens) maar op CP wordt dan de CP naam getoond.
Tevens zou ik dan ook gaan voor een optie om je CP account aan je DMW account te koppelen.
-
dat is zelfs nog een beter idee.
en dan kan ik bv kiezen log ik in met dimoweb gegevens of met de gamecoll gegevens. -
Citaat van Tieske
Je kunt dan ze dan beter een nieuwe login laten uitzoeken voor op CP (gewoon inloggen met de DMW gegevens) maar op CP wordt dan de CP naam getoond.
Tevens zou ik dan ook gaan voor een optie om je CP account aan je DMW account te koppelen.
Hou gewoon hoe het nu is vind het zo wel goed. -
Eventueel je CP account kunnen koppelen aan een DMW account vindt ik ook nog wel handig, maar verder mag het blijven zoals het is
-
Ik vind dat Criminalspoint moet blijven zoals het is, 2 jaar en 10 maand geleden werd K.Rens eigenaar van Criminalspoint en werd er vermeld dat CP en Gamecoll gescheiden zou blijven. Dit is gebeurd en zal ook zo blijven hoop ik ?
Voor de rest vind ik het wel jammer, Gamecoll was eigenlijk nog redelijk groot.
-
Citaat van stijnhau
dat is zelfs nog een beter idee.
en dan kan ik bv kiezen log ik in met dimoweb gegevens of met de gamecoll gegevens.stijnhau,
De DiMoWeb gegevens & GameColl gegevens zijn het zelfde.
Op beide sites werdt gebruik gemaakt van de zelfde DB betreffende de inlog gegevens.Citaat van MavioseIk vind dat Criminalspoint moet blijven zoals het is, 2 jaar en 10 maand geleden werd K.Rens eigenaar van Criminalspoint en werd er vermeld dat CP en Gamecoll gescheiden zou blijven. Dit is gebeurd en zal ook zo blijven hoop ik ?
Voor de rest vind ik het wel jammer, Gamecoll was eigenlijk nog redelijk groot.
@Maviose Opzich als er een mogelijkheid komt tot inloggen met, dan blijft het toch alsnog gescheiden, je bied je bezoekers/leden alleen een mogelijk om met 'andere' gegevens in te loggen.
Zoals er diverse websites een eigen inlog systeem aanbieden, of in te loggen dmv FaceBook.
-
Citaat van Tieske
@Maviose Opzich als er een mogelijkheid komt tot inloggen met, dan blijft het toch alsnog gescheiden, je bied je bezoekers/leden alleen een mogelijk om met 'andere' gegevens in te loggen.
Zoals er diverse websites een eigen inlog systeem aanbieden, of in te loggen dmv FaceBook.
Met inloggen met, dan krijg je dat er mensen komen met dubbelle accounts, wat niet de bedoeling is.
-
-
Wat een discussie..
Als Koen het idee zou overwegen had hij hier allang op gereageerd.
CP werd gekocht door Koen en niet door dimoweb, alleen gehost door dimoweb. -
Koen zou liever DiMoWeb login hebben hoor
Maar doet dit voorlopig niet, omdat hij beloofd had dit niet te doen.
Enkel als de leden dit nu wel willen, ben ik bereid dit te doen - want anders breek ik mijn belofte, wat ik normaal nooit doe.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!