Beste,
Heeft iemand hier misschien een contact scriptje liggen?
Gewoon dat je zoiets intypt en dat dat dan verstuurt word naar mijn email adres.
Beste,
Heeft iemand hier misschien een contact scriptje liggen?
Gewoon dat je zoiets intypt en dat dat dan verstuurt word naar mijn email adres.
Kan je nou echt niet eens zelf moeite doen en gewoon op GOOGLE kijken? Daar vind je er alles over ;)l.
voor 5 euro heb ik er 1 voor je;)
Die ook controleert of alle velden zijn ingevuld
Ja, maar ik krijg ze niet werkend.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.06.09 19:49:31:
Hoe kan ik zo een werkend krijgen?
Gewoon de code plakken waar je het wilt hebben in jou layout.
Ik wil voor diegener 1 zelf maken. Omdat het dan uniek is, het is geen geldwofl zijn het is iemand de kans bieden zijn eigen unieke contact script te hebben.
En over pampers hou mijn kind er even buiten ja. Dit soort gedrag toloreer ik absoluut niet. Begrijp nog steeds niet waarom 1 van de beheerders je niet weer heeft verbannen!
alex kan je even mijn PM beantwoorden.
Bij deze beantwoordt ik je PM
1. Een designer die hulp nodig heeft bij zijn portofolio is gene designer.
2. Het zeuren om geld wordt wel erg brutaal
3. Ik annuleer de opdracht aangezien ik het niks vindt
4. Is niet om je omlaag te halen, is omdat dit mijn mening is
5. Ontopic a.u.b dit is geen topic om mijn te contacteren
Flatliner ad me op msn [email protected] dan stuur ik je wel een goed contact scriptje.
Ik heb je even nog een PM gestuurd met een duidelijke uitleg en antwoorden op al die punten die je hebt opgenoemd. Mensen; het is heel prettig zaken te doen met alexruter (dus niet). Huurt 1000 designers in en gaat vervolgens vertellen: ik hoef de layout niet. Ik heb mijn design skills getest en ik vind ze best goed.
mensen omg dit moet gedaan zijn, stop je te gedragen als een stelletje kinders
5,- voor een contact script is geen geld, 100 gratis te downloaden die door ruim 10000 mensen in gebruik zijn genomen die dus een waarde van 0,000001 hebben ik zou dus kiezen voor die van 5 euro.
Faltliner moet je hem nog hebben. Ik doe het eventueel wel gratis voor je. De mensen vinden me anders toch een "geldwolf" dus voor jou maak ik gratis (A)
Daar hoef je volgens mijn niet meer op te rekenen aangezien ze die gast hier met domme opmerkingen de goedkopen en, makkelijke manier hebben laten zien.
Hoe zou het toch komen dat er steeds minder goede scripters zijn?
Probleem is inmiddels opgelost hij heeft een goed werkent contact script nu;)
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!