Ga jij vuurwerk halen?
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
een beetje niet meer zo geïnteresseerd als vroeger:) heb wat gehaald in belgie illegaal dus en ook wat sier dat ze hier nie verkopen...:$
-
Ik ga naar jullie vuurwerk kijken, terwijl ik van me Red Label geniet :cheer::D
-
Ik moet werken, dus neen. Geen vuurwerk dit jaar.
-
Soort(Sier etc)
Eigenlijk zoveel mogelijk.
Welke
Rotjes,sorrt dozen,vuurpijlen.
Legaal/Illegaal?
Ik koop altijd legaal.
Meestal van dezelfde winkel.Ik vind vuurwerk altijd leuk.
Het licht,de geluiden,de kick(alleen bij goed echt spanned vuurwerk). -
Ik ga het zelfde als sloos doen gewoon van andermans vuurwerk genieten met een drankje erbij
-
Knalvuurwerk en sier.
oa. Nitraten, Cobra6 etc.
Illegaal dus.
Maar niet meer zoveel als een paar jaar geleden, ook van andere mensen genieten (van hun vuuwerk).
-
Helemaal niks! Geen tijd voor, geen geld voor, en zo
-
Ik ga altijd vuurwerk beetje sier en knal
Heel veel verschillende merken vuurwerk beste is crown collection mooie potten tot 500 gram maarja de duitse belgische en tjegische potten mogen niet ontbreken die tot 25 kilo gaan
illegaal en beetje legaal:sst: -
Ook hier geen vuurwerk, ben ik ook te oud voor geworden plus het is een beetje geldverspilling :).
Daarnaast werk ik op 31 december tot 20.00 en ik ga daarna lekker genieten van de top 2000. Daarna iedereen nieuwjaar wensen, en websites checken :).
-
Steek zelf al lang geen vuurwerk meer af, het zal er vanaf hangen of ik naar een discotheek ga of thuis blijf, weet het momenteel nog niet :P.
-
Vergeten jullie trouwens niet de copyrights bij te werken op 1 januari :).
-
Gebeurt automatisch :).
-
Ik ga heerlijk draaien. (niet op me stoel)
Maar ik sta als dj in discotheek BASH (breda) -
Als ik geld heb dan koop ik vuurwerk (Legaal) 2 groote doosjes waar je 15 minuten naar kan kijken net als vorig jaar 60 euro max 30 euro per doosje waar echt alles in zit
Greets Terr0r
-
Ik heb al genoeg liggen van voorgaande maanden.
Dat steek ik grotendeels allemaal overdag af, een een beetje bewaar ik voor wedstrijden (noodsignalen van boten)
De avond steek ik niets af omdat alcohol en vuurwerk niet samen gaan! -
Citaat van R-Mijnten
Omdat alcohol en vuurwerk niet samen gaan!
1 - Het zou wel samen gaan hoor alleen zou je dan als het eventueel mis zou gaan van die raare taverelen krijgen :x
2 - Of je krijgt zo iets als ditA - Bier over je vuurwerk (dan heb je niks meer aan je vuurwerk)
B - Vuur werk in je bier (dan heb je niks meer aan je bier)Alle 2 opties zonde (c)
Greets Terr0r
-
Citaat van Terr0r
1 - Het zou wel samen gaan hoor alleen zou je dan als het eventueel mis zou gaan van die raare taverelen krijgen :x
2 - Of je krijgt zo iets als ditA - Bier over je vuurwerk (dan heb je niks meer aan je vuurwerk)
B - Vuur werk in je bier (dan heb je niks meer aan je bier)Alle 2 opties zonde (c)
Greets Terr0r
Of je maakt een raket gevuld met bier? :cheer:Het regent bier!
-
Citaat van BrokenTrack
Of je maakt een raket gevuld met bier? :cheer:Het regent bier!
waar is de vind ik leuk knop? -
Heb geen geld !!!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!