Ik heb gehoord dat er een script in gamoking zit die ervoor zorgt dat de helft van je opbrengsten naar gamoking gaan heeft iemand het script om dit te fixen of uitleg hoe en waar je dit moet fixen
Safe ringtonio script voor gamoking
- larsijj
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Wacht gewoon totdat de v2 uit is, die komt bijna uit. Voorgaande versie's zitten vol met bugs en beveilingsfouten.
-
Kijk in een andere source of er geen Ringtonio scripts inzitten
ik heb wel belservice scripts liggen maar is van targetpay denk niet dat die het zelvde zijn 8-| -
Beste,
Deze zitten ook al in de banditi source. In ga vandaag hier een topic plaatsen met een tutorial hoe je dit kan evrvangen. En zelf de inkomsten kan genereren.
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Dat hebben ze bij Time2Kill ook gehad, is super simpel om die weg te halen zelfs ik weet het en, mijn script ervaring is standaard.
-
Gamoking is gestopt hoor maar ik heb toch echt een script nodig zonder die fout want heb al focking veel gerecode maar kan dat niet vinden kan iemand asjeblieft even kijken?
als je het script nodig hebt zeg het dan ff dan upload ik hem
-
Zet er gewoon een ander belsysteem in, check OSbanditi of dergelijke sources.
-
http://www.crimesource.nl sorry dat ik spam maar, morgen komt daar de gamoking versie 2.0 uit het is niet de echte gamoking, alleen gebaseerd erop. Belbug is eruit en al;) plus vele nieuwe opties
MVG AZ
-
crimesource is nog steeds nie uit kan iemand plx ff naar dat script kijken...
-
Op maat laten maken of verder zoeken op andere sites zijn de opties die je nu nog hebt denk ik
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!