Inactiviteit voor 2 maanden

  • Hey,


    Spijtig genoeg moet ik mij 2 maanden terug trekken van CP.
    Waarom zullen jullie je nu afvragen, het zit zo:


    IRL ben ik redelijk druk bezig, vooral om een eigen project/goal van mijzelf te bereiken, dit kan ik alleen maar bereiken als ik er genoeg aandacht aan besteed.


    Ik ben dus bezig met af te vallen, maar that's not all, ik wil dus afvallen, maar ook spieren kweken, oke, in 2 maanden heb je niet de muscles from Brussels maar dan heb ik terug een leven, ik wil terug sociaal actief zijn IRL.


    Nu denk je, dan heb je 's avonds enz. toch nog tijd zat om op CP te komen, ja inderdaad, maar omdat ik het wat beter wil aanpakken, vooral thanks to IPower.ning.com dat jullie mij op dit idee van self-development hebben gebracht ;).


    Ik ga bloggen en Twitten overal mijn goal/project, ja nu heb je van die haters die het absoluut niets vinden maar dat kan mij niets schelen, ik doe het vooral voor mezelf en probeer andere mensen te bereiken die dit appricieren of zelf willen/doorstaan hebben.


    Meer informatie: http://www.loosethatweight.wordpress.com


    Twitter: http://www.twitter.com/loosethatweight


    Voor de mensen die me willen steunen kunnen mij altijd volgen op twitter en reacties posten op mijn blogs/vlogs e.d.
    Ik doe het nu internationaal, dus dat betekent dat ik alles in het Engels typ op mijn blog en op Twitter.


    Steun me met mijn goal/project , ik heb er althans een goed inzicht op, en hoop ook uiteindelijk mijn goal te behalen :).


    Dat wou ik even kwijt aan jullie!


    - Dein :cheer:

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Fijn dit te lezen.
    Hoop echt dat het je gaat lukken , het is niet makkelijk, ik volg vaak programma,s op tv over afvallen.
    Het is niet alleen minder eten , maar meer bewegen.
    En idd de pc doet dan geen goeie dingen met je.


    Ik zit nog niet zo lang op dit forum , maar wens je heel veel sterkte.
    Heb vertrouwen in jezelf en het gaat je lukken.


    Succes

  • Ja, dat zal ik even melden: ben 1,78 m groot ongeveer en weeg rond de 85 kg, ik ga doorgaan totdat mijn buik helemaal weg is :p, hopelijk lukt me dat in 2 maanden, het maakt me niet uit dat het langer zal duren, maar 2 maanden is het minimum.


    Maar die informatie moet ik nog plaatsen in me about op mijn blog :p ben er nog druk bezig mee dus.. :).


    Het zal hard zijn, maar ik wil er dit keer vanaf, en hoe meer mensen mij steunen hoe meer energie het mij geeft om door te zetten ;).


    Thanks :)

  • Veel succes alvast.


    Je mag vooral niet opgeven, want daar gaat het meestal mis! STERKTE!


    Wat ik wel niet zo slim van je vind is om het zo groots aan te pakken, zodat bijna heel de wereld het weet (figuurlijk). Dan ga je te veel van jezelf verwachten, en als het dan even niet meer gaat dan ga je willen (uit faalangst) verdergaan en kan je misschien wel eens in diepe (mentale?) problemen komen. Ik raad je aan om niets te forceren, en als het echt niet meer lukt uit eigenbelang stoppen en niet uit drang (en plicht?) van de mensen rondom je verdergaan.


    Toch (zoals als gezegd), VEEL STERKTE!


    Mvg, tree


    Edit:
    volgens je BMI zit je maar lichtjes boven het normale gewicht, uit de gevarenzone.


    Ik durft het bijna niet zelf te vertellen, maargoed...
    Ik heb zelf in de gevarenzone van overgewicht gezeten in mijn jeugd (van 9-13 jaar ofzo), maar vanaf het midden van het 1ste middelbaar ben ik het pas echt beginnen te beseffen en zonder dat ik het wist had ik in een korte periode een BMI van een normale persoon, en nu zie ik er absoluut niet "dik" meer uit en mensen die ik van vroeger kende schrokken hun bijna dood :O :p


    Straks nog is goed gaan losshaken op Hawaii Party :p


    Ook leuk :p
    Heb nog is wat in mijn afbeeldingen zitten bladeren en ik heb een leuke evolutie gevonden :p


    Voor:


    Na:


    En nu is het weer enkele jaren later ofzo :p

  • Citaat

    ik ga doorgaan totdat mijn buik helemaal weg is :p


    Dat lijkt me eng, helemaal geen buik meer hebben...
    Volgens mij ben je dan gelijk 40cm kleiner...


    Sorry, ik kon het niet laten om zo flauw te doen :p


    Ik wens je veel succes!
    We zullen je die tijd (hee(eeee)l) waarschijnlijk missen in de crew!



    PS. misschien je blog nog even na lopen op wat grammer (grammatica, I doesn't -> I didn't, I'm become -> I've become, zo val je af én leer je beter engels! :p).

  • BMI zegt niet zoveel, ik ben te dik zo simpel is het :p. Het gaat ook niet alleen om afvallen, maar ook om spieren te kweken en terug een sociaal leven te hebben.


    Ja, mijn Engels is nog niet zo goed, maar ik zal eens kijken of ik die fouten kan aanpassen, that's the spirit of self-developing ;).


    En echt bedankt allemaal voor de reacties, dat appriceer ik echt :).

  • Succes man, ikzelf zit net onder het gemiddelde gewicht :p
    Ik doe geen sport, eet redelijk veel, bijna elke weer snackbar, maar ik wordt gewoon niet dik/zwaar. Dus het heeft niet alleen met je bewegings patroon te maken en met wat je eet, maar ook met je bouw.

  • Nee, dat heeft te maken met het metabolisme van jezelf, maar ik doe genoeg research, morgen blog ik mijn weekplan voor wat ik allemaal ga trainen en doen e.d.


    Maar echt bedankt voor jullie steun, het leven is te serieus om te negeren, want als het zo met mij verder gaat heb ik rond de 40 - 50 een hartaanval of andere erge ziektes - diabetes enz..

  • Als het om gewicht gaat werkt eigenlijk maar 1 ding.
    Vergeet al die diëets, sportclubs etc...
    Gewoon geen tussendoortjes ( of zo weinig mogelijk, je kan best af en toe een chocolaatje pakken, maar niet 3 repen per dag >.> ) eigenlijk alleen proberen 's ochtends 's middags en 's avonds te eten...
    liefst zo weinig mogelijk vet, rest maakt niet uit...
    en gewoon af en toe een zondagje hardlopen 's ochtendsvroeg..
    Dat is de beste manier om een gezond lichaam te hebben.


    zo heb ik nu al een half jaar een bmi score van 20:)

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • oh jammer dat de judotraining gedaan is anders kon je is afkome ;)


    ik eet massa's en toch blijf in mooi in me figuur :p maar ben dan ook heel de dag in beweging ^^

  • Wat een geluk dat ik maar 60 weeg, 14 jaar ben, en 1m 77 lang..
    Afvallen zou mij nooit lukken, maar ik (eet/vreet) ook niet heel veel. Als ik 1x per maand bij de MAC kom is het veel!
    Wat ik dan wel abnormaal vind, is van die fucking dikke mensen die dan 24/7 bij de mac rondhangen..
    Die mensen zouden ze bij de MAC moeten verbieden. Ja, hoe lang en hoe zwaar bent u? 1m 76 en 120kg, dan is de toegang voor u geweigerd. Gaat u maar even naar de Goudreinet wat fruit halen..

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!