Wild West Game

• Uitkomst kan hetzelfde zijn, maar is niet hetzelfde.

Als ik een schilderij van Rembrandt even lak om het wat op te schonen en dus restaureer, is het dan van mij? Zover ik weet liggen de rechten nog steeds bij Rembrandt...

Ik denk dat de TS het nu wel snapt, enkel het alleen nog niet accepteerd dat dit de waarheid is...

• Citaat van BrokenTrack

Uitkomst kan hetzelfde zijn, maar is niet hetzelfde.

Als ik een schilderij van Rembrandt even lak om het wat op te schonen en dus restaureer, is het dan van mij? Zover ik weet liggen de rechten nog steeds bij Rembrandt...

Ik denk dat de TS het nu wel snapt, enkel het alleen nog niet accepteerd dat dit de waarheid is...

ZOALS ER STAAT
    alles word herschreven >.>?
    ;)
    en snap niet wat dat met een schilderij te maken heb aangezien je dat niet schilderd xD?

• Citaat van BrokenTrack

Nu heb je het weer over herschrijven. Dat is iets anders dan unbuggen.

ik zie het als het zelfde>.>
    aangezien er dan geen bugs in zitte maar goed als jij unbuggen als iets anders ziet .... dan herschrijven lol

• Citaat van BrokenTrack

Dan is de vraag, ga je de oude code gebruiken? Ja of nee.

Bij ja, mag je het waarschijnlijk dus niet verkopen.

Bij nee, mag dit wel.

nope alles word herschreven :)
    behalve de layout maar die word er VRIJ bij gegeven zoals er in me start post staat:)

het gaat puur om de codering die ik helemaal over doe inclusief een sql die der nu bij mist^^:)

• haha als jij de scripts hebt geschreven is het van jouw, heb jij de plaatjes/layout gemaakt is het van jouw, simpel zat^^ gebruik je een andere source haal je er simpel weg een paar bugs uit waarbij de meeste deel van de source nog hetzelfde is en niet van jouw komt, dan is het niet van jouw maar mag je nog wel de unbugged delen verkopen, logisch. ^o)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Citaat van h4x0r666

haha als jij de scripts hebt geschreven is het van jouw, heb jij de plaatjes/layout gemaakt is het van jouw, simpel zat^^ gebruik je een andere source haal je er simpel weg een paar bugs uit waarbij de meeste deel van de source nog hetzelfde is en niet van jouw komt, dan is het niet van jouw maar mag je nog wel de unbugged delen verkopen, logisch. ^o)

hehe het gaat om de hele source die word helemaal overgeschreven =P en de layout word gratis der bij geleverd=)

maar goed :slotje:

• Citaat van L.Groot

Ook structuren (zoals databases) mogen niet worden overgenomen.

zoals ik paar posts geleden al zij dat is allemaal al anders>.>

• Het ligt aan de soort licentie die gebonden is aan de software.
    Als er in het systeem een bestand genaamd LICENSE of iets dergelijks is meegestuurd, lees die dan goed door.

Als het onder (L)GPL is vrijgegeven, betekent dat dat je ten alle tijde bereid moet zijn om kosteloos iemand van (de broncode van) een kopie van je software te voorzien. Mochten er gecompileerde bestanden of images tussen zitten, dan is het, mocht er niet iets anders aangegeven zijn, toegestaan om die te verkopen.

BSD/MIT houdt in dat je alles met de software mag doen (aanpassen, weggeven, verbranden... verkopen) op voorwaarde dat je de originele auteur(s) erbij noemt. Je mag niet beweren dat het jouw systeem is, wat met GPL wel mag.

Voor de rest heb je nog freeware, shareware, proprietary licenses enzovoort, maar ik heb begrepen dat het hier om een open source systeem gaat dus dat is niet van toepassing.

Als er geen licentie bekend is mag je aannemen dat het publiek domein is en volgens mij mag je dat gewoon verkopen mits er niet anders afgesproken is.

Hallo, mijn naam is Aart Appel, ik ben 6 jaartjes oud en ik kan al lezen en schrijven. Ik heb me aangemeld op Criminalspoint omdat ik graag meer wil leren over .NET, Java en MongoDB. Ook ben ik op zoek naar een fulltime baan als professioneel zeikstraal.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!