Wild West Game

  • Goede dag beste leden:)


    Ik zag hier @ cp de Wild West Game source staan zonder sql maar nu is mijn vraag als je die source helemaal over script inclusief sql mag die dan verkocht worden voor een cheap prijsje? uiteraard word de layout er dan vrij bij gegeven :)


    Groetjes arendjee

  • Citaat van Cas

    Het maakt niet uit of je er 1000 euro voor vraagt of een cheap prijsje, als er copyright op scripts, afbeeldingen of teksten staan is het al verboden die objecten te verkopen.



    hij staat hier te download zonder sql met behoorlijk wat bugs;)
    dus in feite :) als ik hem omscript zitten der ook andere plaatjes bij ofcourse:)
    en je betaald dan voor het script en niet voor de lay / plaatjes:)


    maar weet dus niet zeker of dat mag=P

  • Citaat van BrokenTrack

    Waarom pak je dan niet gewoon gelijk een nieuwe layout? Een gratis layout desnoods.



    gratis layout nja zijn der vast niet gesliced en al;)
    en ga geen geld besteden aan een source die ik voor andere ga unbuggen + sql etc der bij maak :)

  • Er zijn genoeg gratis layouts, misschien niet Wild West style maar zeker wel ombouw-baar. En je verkoopt hem uiteindelijk toch, ik durf te wedden dat veel mensen die source zouden willen hebben want hij is vrij uniek. Dus waarom niet investeren?

  • Citaat van Nillas

    Er zijn genoeg gratis layouts, misschien niet Wild West style maar zeker wel ombouw-baar. En je verkoopt hem uiteindelijk toch, ik durf te wedden dat veel mensen die source zouden willen hebben want hij is vrij uniek. Dus waarom niet investeren?



    dus zou het gewoon wild west style moeten houden ?

  • Citaat van Joyeria

    Ik zou al een mogelijk koper zijn :)



    oke dan laat ik het gewoon de wild west style:)
    zal alles ff unbuggen :)


    en ff andere vraag:)
    zou ik het met htacces doen?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.10.11 18:59:21:
    Sluit dit topic maar ik weet genoeg:)

  • Citaat van arendjee



    gratis layout nja zijn der vast niet gesliced en al;)
    en ga geen geld besteden aan een source die ik voor andere ga unbuggen + sql etc der bij maak :)


    Ho ho, niet zo snel.


    Unbuggen? Dat is een heel ander verhaal! In dat geval kan het zo zijn dat je het niet eens mag verkopen!


    Unbuggen is iets anders dan "als je die source helemaal over script".

  • Citaat van BrokenTrack


    Ho ho, niet zo snel.


    Unbuggen? Dat is een heel ander verhaal! In dat geval kan het zo zijn dat je het niet eens mag verkopen!


    Unbuggen is iets anders dan "als je die source helemaal over script".



    das het zelfde=P?
    aangezien als ik het overscript het unbugged is =)?
    de scripting der van is zoiezo rommelig dus is zoiezo helemaal overnieuw :)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.10.11 21:54:50:
    overigens ideeen zijn welkom =)

  • Citaat van mafiabase

    ik vind het een goed plan om het script:Wild West Game
    nieuw leven in te blazen ! er zijn er niet veel van dus als
    i klaar is heb je wel iets unieks naar mijn mening ik wens je veel succes(h)


    thnx en tja moet wat met me vrije tijd=P


  • Unbuggen en overnieuw scripten hetzelfde?


    Nee. Unbuggen gebruik je het oude script en haal je de bugs erui. Bij herscripten begin je dus vanaf 0. Groot verschil.

  • Citaat van BrokenTrack


    Unbuggen en overnieuw scripten hetzelfde?


    Nee. Unbuggen gebruik je het oude script en haal je de bugs erui. Bij herscripten begin je dus vanaf 0. Groot verschil.



    ik zie het het zelfde :)
    als je het helemaal overscript
    1. word het netter
    2. word het unbugged
    :)
    3. is het beter:p

  • Even duidelijkheid maken,


    Je mag alleen dingen verkopen als het geheel opnieuw gescript is en er geen licentie matige teksten en op coderingen meer in de scripts/website aanwezig zijn. Het unbuggen van een source, haalt je dus niet uit de licentie voorwaarden, je mag het unbuggen en wellicht wanneer genoemd vrij weggeven. (Unbuggen is fouten in de website oplossen, niet de codering netjes maken)


    Je mag het verkopen, wanneer je de programmering, teksten en layout anders maakt. (zoals je ziet moet je dus eigenlijk een geheel nieuwe website maken).

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Citaat van R.Jipping

    Even duidelijkheid maken,


    Je mag alleen dingen verkopen als het geheel opnieuw gescript is en er geen licentie matige teksten en op coderingen meer in de scripts/website aanwezig zijn. Het unbuggen van een source, haalt je dus niet uit de licentie voorwaarden, je mag het unbuggen en wellicht wanneer genoemd vrij weggeven. (Unbuggen is fouten in de website oplossen, niet de codering netjes maken)


    Je mag het verkopen, wanneer je de programmering, teksten en layout anders maakt. (zoals je ziet moet je dus eigenlijk een geheel nieuwe website maken).



    zoals ik aan gaf:)
    alles word opnieuw gescript dus unbugged in mijn ogen
    en de layout geef ik er gewoon bij aangezien die uit de source is;)
    of wel als het verkocht word koopt men alleen het script + database:)

  • zolang jij geen bewijs hebt dat iemand hem officeel heeft vrijgeven, zal je sowieso geen recht hebben om het te verkopen of aan tepassen. Wanneer jij een licentie hebt en daarin staat dat je het mag doorverkopen kan dit.


    Wanneer jij een GEHEEL NIEUWE CODE maakt, zullen de rechten van jou zijn! Dit betreft alleen om de scripting en eventuele vormgeving.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!