Nieuw project starten

• Beste,

Ik ben van plan om een website te beginnen wat meer commercieel is.

Ik had in gedachten

- Dating site
    - Zoiets als hyves
    - Webhosting

Wat word volgens jullie succesvol?
    ideeén zijn altijd welkom via PM:)

Groetjes
    iMootje(L)

• Citaat van legendd

Zo iets als hyves = social media , en daar zal je nooit in succesvol zijn tenzij je een zeer maar dan ook zeer groot budget hebt, je hebt grote concurrentie nl. facebook, hyves, netlog, linkedin, twitter, noem maar op ..

Klopt niet helemaal heeft niets met budget te maken.
    Gaat er volgens mij meer om hoe creatief men is.

[offtopic]Voorbeelden:
    FaceBook -> Eigen games - Prikbord etc.
    Twitter -> Tiwtteren Wat men doet of waar met is etc.:P
    Hyves -> Geen idee ik denk iets in de richting van Spotten ofzo:P[/offtopic]

• Geen van alle drie wordt succesvol.

- Dating site
    Zijn er veel te veel van, je kan simpel gezegd niet tippen, tenzij je met een revolutionair idee komt
    - Zoiets als hyves
    Tuurlijk gaat dit niet lukken, iedereen gaat naar Facebook toe, en anders heb je Google+ nog, mensen zullen echt niet zomaar overstappen naar een andere profielensite
    - Webhosting
    Veel te veel concurrentie, met name de scherpe prijzen die hostingbedrijven leveren, daar kan je als starter nooit tegen op boksen

En voor de rest als iemand een uniek concept bedenkt, dan houdt diegene hetecht wel voor zich.

Zonder inovatie kom je nergens!!

• Geen van die zullen gaan lukken.
    Dating site:
    Zijn er veel,hiermee heb je te veel concurrentie.
    Zoiets als Hyves
    Of je moet een enorm groot budget hebben.
    Nu zitten mensen achter Facebook,Hyves en Twitter.
    Deze site's zijn super bekend.
    En als jij eentje maakt wil niemand er heen omdat die bovenstaande super bekend zijn.
    Webhosting
    Er zijn tig webhosting bedrijven.
    Of je moet een unieke hebben of eentje waarbij je het gratis kan doen.
    Want een betaalde schiet je niet mee op met al die concurrentie.

• Zoiets als hyves is idd niet handig, zijn er al te veel van. Buiten hyves, facebook en twitter, zijn er nog veel meer van. Dating sites hetzelfde. Je kan beter een webhosting gaan beginnen dan met betere prijzen en pakketten. Misschien dat dat een succes word.:cheer:

• Er zijn tig maffia games, toch kan een nieuwe maffia succesvol worden.

Webhosting: Tuurlijk kan hij runnen als jij een paar vrienden hebt en hun vrienden ook met vrienden komen, waarom niet? KvK is wel nodig dan.

Dating site: Volgens mij is de concurrentie hoog, maar is er hier veel geld in te verdienen.

Iets als hyves: Ik betwijfel het, ik denk toch dat je hier wel redelijke budget nodig hebt om reclame te maken.

• Dat is waar. Of een site succesvol is ligt ook aan de eigenaar(s) en/of crew van een site.

iMootje
    Suc6 met je nieuwe site. Laat even weten tegen die tijd wat voor site het geworden is. :D

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!