Nette iDeal script

  • Ik ben even op een aantal fora's aan het rond kijken en na vragen dus doe ik het hier ook.


    Ik wil graag een iDeal script voor me banditi source hebben dat er als volgt uit moet zien:



    Wat vraag je er voor ik wil er gerust wat voor betalen hoewel gratis of reclame er tegen over ook mooi mee genomen is maar wat vraag je er voor als ik dit door iemand van jullie laat maken????

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • larsisgoed9 als het je lukt komt dat helemaal goed.


    Jesse, krijg ik het dan precies zoals ik aangegeven heb en dat ik dan ook makkelijk de bedragen en de aantal credits zelf in het script kan aanpassen??????

  • ok Alex ik wacht het tot maandag even af Maandag kom ik hier op terug, want laten we eerlijk zijn als er iemand is die het voor niets maakt en precies zoals ik het wil hebben zonder poes pas er om heen dan zou jij toch ook gezegd hebben doe die gratis maar ;) maar goed ik wacht het even af tot maandag of er meer aanbiedingen er voor komen, maar alex jou aanbieding is wel erg aantrekkelijk.

  • Als idd de kwaliteit het zelfde is dan ga ik dat ook niet doen.
    Maar ik weet niet hoe ervaren Alex is dus ik ben erg benieuwd of hij het echt goed waar kan maken.


    maarja als larsisgoed9 net zo goed is waarom zou ik het dan van Alex aan nemen?????
    ik vraag me af hoe je dit het beste kan testen zonder dat er mensen straks voor niets iets gedaan hebben of what ever.

  • wat is je msn dan xtreempje?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.06.09 16:20:44:
    Aangezien jammer genoeg xtreempje maar niet reageerd gaat mijn voorkeur uit naar Alex, dus Alex als je even mij een pm kan sturen met je msn dan voeg ik je even toe dan praten we verder

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.07.09 19:44:11:
    Ik krijg maar geen contact met Alex dus is er iemand die dit als nog kan maken?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!