Heej CP , ik had de vraag wat voor antivirus gebruiken jullie op de pc
Ik gebruik(te) Avast.
ikweet niet of dit mag zonder toestemming dus sluit of verwijder maar als dit tegen de regels is.
Heej CP , ik had de vraag wat voor antivirus gebruiken jullie op de pc
Ik gebruik(te) Avast.
ikweet niet of dit mag zonder toestemming dus sluit of verwijder maar als dit tegen de regels is.
ik gebruik norman virus control en dan ultimate packet ofzoiets tenminste met alles erop en eraan en bevalt.
Ik heb avast gehad, geeft te veel valse meldingen. Heb norton gehad, maar te duur. Het nod32 gehad meld te weinig. Heb nu AVG gratis en dit is een goede virusscanner en houd bijna alles tegen.
Ik gebruik na 2 jaar nog steeds Avast, eigenlijk geen problemen mee gehad.
Ik raad je ten strengste de nieuwste versie van avg af, tot een tijdje geleden was die nog net zo lek als een zeef. Wij gebruiken op de zaak voor klanten die geen betaalde scanner wil avira of avast.
Ik ben zojuist overgestapt van McAfee naar AVG. En dat is een hele opluchting
Ik gebruik op mijn pc Norton en op mijn laptop McAfee.
Hier ook Norman Virus Control.
norton betaalt nooit geen probleem gehad werkt ook lekker snel(h)
Ik gebruik Microsoft Security Essentials, dat is licht, goed en eenvoudig. Vroeger altijd met Symantec Antivirus gewerkt (moeder bedrijf van Norton).
Ik heb in een IT bedrijf gewerkt, en tot enkele maanden geleden gebruikte zij nog avg, nu ten strengste afgeraden door idd die grote gaten.
Avast word nu aageraden.
hij meld veel, maar laat niets door.
en voor anti malware raad ik malwarebytes aan
dit zijn 2 dingen die je gratis kan gebruiken en die toch zeer goed werken.
voor bedrijven zijn uiteraard ook andere software aangeraden naargelang de interne activiteiten natuurlijk
Ik gebruik ook Microsoft Security Essentials, licht programma en vertraagd je computer niet. Ook werkt die na behoren en is die tevens gratis te downloaden mits legale Windows.
Ben blij met oudere versie van avg voor pc en androidphone
Ik ga weer even een andere versie van Avast er op zetten.
AVG Internet Security 2011
Werkt goed update zichzelf, Beschermt zichzelf.
Zelf gebruik ik panda antivirus 2011
In het verleden altijd norton gebruikt maar die nam veel geheugen in beslag.
Over andere heb ik geen verstand.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!